Hei hei, har lest endel på forummet og lært en heil del. Men, å klare å bestemme mej for kva tv ej skal ha, det er verre.

1) Er gira på tanken av en Pioneer 4280xa. I forummet her virkar det som at det er 428XD som er mest brukt/kjøpt/anbefalt.. Og undra mej litt over kva som kan være grunnen til at det virka som at 4280xa ikkje får så stor oppmerksomhet? Virkar som at fleire nok velg den største modellen ettersom mange har god råd, men er det noko betydning for bildekvaliteten?

2) Har ei stor filmsamling, og mandag-fredag er det vanlig tv og litt film. Fredag til søndag er det derimot ofte Xbox360 med kompissar, og gjerne frå 1900-0600 dei kveldane en ikkje drikk. Tek vi med at det blir mykje fotball og Premier League, så har vi nemnt det meste. Data via TV blir ikkje brukt. Tanken min her er sjølvsagt å ha den beste TV for mitt bruk, og spørsmålet er om 4280XA egnar seg her? Innbrenning ser ej blir heftig debattert. Er det fare om en spelar 12-16 timar i uka, og evt tek sine forhåndsreglar og setter ned kontrasten endel?

3) Eg er på gjerdet mellom 47" LCD FULL HD og 42" 4280XA pr idag. Jobbar i butikk og har tilgang på 4280xa for rundt 17-18000kr, og ser det finnast 47" LCD FULL HD i samme prisklasse på nettet. Her er det mange dilemma. Min prisrabatt på pioneer (samt at en slepp å forholde seg til nettbutikk) gjer den attraktiv, samtidig som 47 tommestørrelsen på LCD er attraktiv. Kort sagt klare ej ikkje å finne ut kva som er "mest" TV for penga. Vanskelig for andre å svare på kanskje, men endel av forumbrukerane her inne har vel hatt lignande valg og sit inne med tankar? Om en ønske 47" så kan ej kanskje angre på 42"?

Sånn, nok skriveri. Har fått ned på blokka det meste om min TV-kvardag og kva ej vurdera. Så kanskje ej kan få litt tips og rettleiing vidare?