Problemer med Philips 37pf9731d

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Philips 37pf9731d

Hei jeg kjøpte i mai 07 en Philips 37pf9731d, etter hvert oppdaget jeg mørke felt på skjermen.
    Har søkt litt på nett og ser at jeg er langt ifra den eneste med dette problemet.
    (Kritisk fejl på Philips 37PF9731D
    Sendte den inn til strax i Trondheim å de byttet panel, når jeg fikk den tilbake har den fremdeles samme feilen, tydeligvis byttet med samme type panel med samme feil.
    Snakket med philips i Norge og de kjenner selvfølgelig ikke til problemet…
    Noen som vet om philips har kommet med noen løsning på dette problemet?
    Eller vet av noen verksted som faktisk klarer og reparere feilen?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ezpen
    Hei jeg kjøpte i mai 07 en Philips 37pf9731d, etter hvert oppdaget jeg mørke felt på skjermen.
    Har søkt litt på nett og ser at jeg er langt ifra den eneste med dette problemet.
    (Kritisk fejl på Philips 37PF9731D
    Sendte den inn til strax i Trondheim å de byttet panel, når jeg fikk den tilbake har den fremdeles samme feilen, tydeligvis byttet med samme type panel med samme feil.
    Snakket med philips i Norge og de kjenner selvfølgelig ikke til problemet…
    Noen som vet om philips har kommet med noen løsning på dette problemet?
    Eller vet av noen verksted som faktisk klarer og reparere feilen?
    Send den inn igjen.. Er nesten det eneste du får gjort, med annet butikken du kjøpte den fra viser godvilje å bytter den (noe jeg tviler på). Sats på 3 ganger samme feil hvor du har krav på ombytte etter forbrukerkjøpsloven.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At de på Philips ikke kjenner problemer med akkurat denne modellen virker rart,en kamerat av meg fikk samme problem å de fikk skifta panel å da var alt OK.Det er riktig som du skriver at dette er et kjent problem med denne modellen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte og feilmelde dein til Philips første gangen også, så refererte jeg til det nå etter at panelet var byttet, men hun hadde aldrig hørt om dein feilen før, så sa jeg at jeg har søkt litt runt på nett og at jeg var langtifra alene med denne feilen.
    Da fikk jeg beskjed om og kontakte strax igjen, ringte strax og sa at samme feil hadde oppstått, også spurte jeg om det var en standard feil, men det viste ikke kontordama,
    Hun hadde heller ikke mulighet til og sette meg over til en tekknikker, så jeg spurte om jeg kunne sende en mail til noen av tekkninkkeren for og spørre, men det gikk ikke, de må ha inn tven på nytt... Litt frustrerende når de nettopp har hatt tv i nesten 1måned uten og få reparert feilen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :| Den dama burde være der å passe på vann å kaffeautomatene.Philips har en utmerket support,det er bare å gå inn på siden deres,jeg har fått de svarene jeg trenger på mail.
    Men jeg har fått dumme svar å,et var at fjernkontrollen til tv slår på DVD spilleren når jeg bruker tastene i Tekst TV modus,det var bare å teipe over motakerøyet på DVD,o-la-la:razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •