Klarer ikke bestemme meg for valg av tv, så hjelp søkes..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klarer ikke bestemme meg for valg av tv, så hjelp søkes..

Hei!

Jeg har vel nå lest de fleste innlegg av info for de fleste skjermer, så kanskje derfor valget har blitt så vanskelig.
    Har ordnet med forskj. tilbud på noen skjermer det står mellom, men klarer ikke finne ut hva som blir det mest optimale. Har ingen erfaringer fra hverken plasma eller lcd, så vil gjerne gjøre det riktige når den først kommer i hus.

Tv'ene som er under vurdering er:
    Sony KDL-46X3500
    Sony KDL-52W3000
    Pioneer PDP-508XD

Da budsjettet begrenser seg til 30 lapper, får jeg ikke råd til 52x3500.

Jeg tror siden avstanden til tv blir ca 5-6 meter kan sony sin 46 tommer bli litt liten, selv om specs'en til disse tv'ene er helt utrolig. Eller hva mener dere?

Mange nevner motionflow osv som w3000 ikke har, men noe reelt svar på om denne skjermen henger langt bak x3500 har jeg ikke funnet.

Pioneer sin har jeg lest opp og ned om å vet hva den står for, men vet ikke om jeg orker vente til netshop kjører kampanje på den.

Tv'en vil hovedsakelig bli brukt til dvd, dreambox foreløpig og noe ps3 spilling som også blir dvdkilden.

Noen med erfaringer ang avstand å div kvaliteter på disse tv'ene som kan avgjøre mitt valg??

På forhånd takk

Newcomer roverudgutt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på sony center i carl jo. i stad. Der hadde de X3500 og W3000 i 40" vedsiden av hverandre. Og jeg studerte de ei stund og klarte ikke se nevneverdig bedre kvalitet i X3500. Det jeg eventuellt måtte finne hadde vært glemt når jeg kom hjem. Selgeren jeg pratet med der var også enig i at bildeforskjellen ble litt liten til å forsvare den store prisforskjellen. Har du mulighet ville jeg reist innom Sony Center og sett selv!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roverudgutt
    Jeg var på sony center i carl jo. i stad. Der hadde de X3500 og W3000 i 40" vedsiden av hverandre. Og jeg studerte de ei stund og klarte ikke se nevneverdig bedre kvalitet i X3500. Det jeg eventuellt måtte finne hadde vært glemt når jeg kom hjem. Selgeren jeg pratet med der var også enig i at bildeforskjellen ble litt liten til å forsvare den store prisforskjellen. Har du mulighet ville jeg reist innom Sony Center og sett selv!
    Takker for svar.
    Jeg har ikke mulighet til å se noen av de skjermene her jeg bor skjønner du, så det gjør at alt blir så vanskelig. Har kun elprice, elkjøp å de rundt her å ingen har noen av skjermene jeg vil se, og ikke vet noen noe om de heller seff

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •