Samsung LE37M86BD - analog kabel TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE37M86BD - analog kabel TV.

Heisann.

Først og fremst - hvordan er denne tv'en? Får den til 10.495 på MPX nå. Dette virker jo som en grei pris.
    Link til TV'en.

Foreløpig bor jeg i Bergen sentrum, i leilighet med analog kabel tv. (Har antennekabel rett fra vegg til TV.) Regner med dette er fra BKK.

Hvor dårlig blir bildet på en slik TV da?
    Klar over at det ikke blir optimalt, men på sikt vil jeg jo uansett få noe annet enn kabel-tv. (evt digitalt.)
    Full HD også er vel greit å ha i lengden, mtp på HD-dvd og sånt?

Vil det hjelpe å bruke noen hundrelapper på en antennekabel med bedre kvalitet?

Hva syns dere, er jeg helt på jordet her?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kabreivik
    Heisann.

Først og fremst - hvordan er denne tv'en? Får den til 10.495 på MPX nå. Dette virker jo som en grei pris.
    Link til TV'en.

Foreløpig bor jeg i Bergen sentrum, i leilighet med analog kabel tv. (Har antennekabel rett fra vegg til TV.) Regner med dette er fra BKK.

Hvor dårlig blir bildet på en slik TV da?
    Klar over at det ikke blir optimalt, men på sikt vil jeg jo uansett få noe annet enn kabel-tv. (evt digitalt.)
    Full HD også er vel greit å ha i lengden, mtp på HD-dvd og sånt?

Vil det hjelpe å bruke noen hundrelapper på en antennekabel med bedre kvalitet?

Hva syns dere, er jeg helt på jordet her?

Er lite prishopp opp til 40" på denne tven..

JEg har 46" m87 og analog kabeltv. Tven er nok ikkje beregna til analogt bruk. Dersom du fremover skal bruke analoge kilder, ville eg ha kjøpt pioneer plasma som har ein bedre innebygd analog tuner.svigers har 42" pioneer 427xa og bildet hos han med samme kabelanlegg er nok en del bedre.

Bilder er greit nok hos meg med kabel fra RAAL. Venter på godkjenning av fruen til å gå til innkjøp av digital hdtuner og canaldigital pakke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •