God i billig TV? Finnes det? 37" el. større.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

God i billig TV? Finnes det? 37" el. større.

Hei!

Vurderer å kjøpe nytt TV-apparat. Har fra før Panasonic bilderørs-TV.

-Skal brukes med X-Box 360, med PC (den oppkoblingen som passer - har (nesten) alt på PC'en...), DVD, samt parabol og litt tv-titting med analoge signaler. Lyden skal komme fra et eksternt stereoannlegg, så tv'ens høyttalere spiller ingen rolle.

-Skal stå i ei kjellerstue, sitter 3-4 meter fra.

-Skal kjøpe en så billig skjerm som mulig, uten at jeg vil bli alt for skuffa over kvaliteten...

Så, hva vil dere anbefale meg?

Hva med denne - Komplett.no - Samsung 40" LCD-TV LE40S62 1366x768, 3000:1, HDMI, HD-ready ?

Med vennlig hilsen Erik.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ikke har mye sollys i kjeller stuen så er det beste kjøpet du kan gjøre i dag en Panasonic PV/PX70, 37" eller 42", som alle plasma skjermer har den sin begrensning med direkte sollys, siden skjermen er veldig blank.

Den har vist seg å være litt vanskelig å få tak i for tiden, skal vist være leveranse problemer fra panasonic.

Veiledende pris på 42" er 15.000, men på diverse nettbutikker er den nede i 9.000kr, og mener jeg så en reklame fra Expert på 11.500,-

Det er jo noe over samsungen du liket til, men det er etter min mening det absolutt beste kjøpet i dag hvis du ser på pris vs ytelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med, Britax. Panasonic PV/PX70 gir mest bildekvalitet og skjermstørrelse for pengene. Men sørg for å ja litt lyskontroll i rommet tv'n skal stå i.

Hvis LCD er tingen for deg vil jeg også anbefale Panasonic. Blant de beste budsjett skjermene på markedet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk også ut denne tatung'en AMENTIO / TATUNG 37" LCD TV HD 720P, HDMI,8MS,1000:1 DVI-D m/HDCP - WXGA 1360X768 1:1 pixelmapping PC, PS3 bluray DVD(720P)
    Den er nok ikke riktig så bra, men koster endel mindre så jeg velger å si at det er mere TV for pengene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •