Beste 40-46" 1366x768 LCD-TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste 40-46" 1366x768 LCD-TV?

Nå har jeg Tatung 32MHCK, men vil ha større bilde. Siden jeg noen ganger bruker skjermen til PC og Itunes samt andre programmer vil jeg helst ha 1366 x 768 oppløsning for ikke å få for liten tekst.

Ifølge det jeg har lest er det heller ikke noen vits med full HD når jeg sitter 3 meter fra en 40-46 tommers skjerm.

Etter å ha lest mye her på AVforum hadde jeg mer eller mindre bestemt meg for Sony KDL-40D3000, men det ser ut til at denne skjermen er utsolgt overalt

Hvilke andre LCD-skjermer på 40 tommer ++ med oppløsning på 1366x768 er bra?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du sikker på at den ikke er å få tak i?
    Tror de har den på expert i Trondheim ihvertfall.
    Kanonbra TV!

Sjekk med serviceavdelingen på Kalbakken.
    De kan kanskje ha noen igjen.
    Hvis ikke ville jeg kjøpt den i 46 tommer:-D

F

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Serviceavdelingen på fredag, men de hadde ikke D3000 og får heller ikke flere.

Jeg bor i Oslo, så butikk i Trondheim blir ikke aktuellt :-)

Får ta en ringerunde til alle Expert-butikkene i Oslo/Akershus imorgen.

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jobra
    Ifølge det jeg har lest er det heller ikke noen vits med full HD når jeg sitter 3 meter fra en 40-46 tommers skjerm.
    Om man har normalt syn så er det stor forskjell - faktisk en dobling i oppløsning.

Vær klar over at det ikke finnes noe film/tv format som viser 1366x768 - men 1280x720 - dermed må TV´en skalere bildet, og kvaliteten forringes.

Dersom High Defintion er interessant for deg (blur-ray/HD-DVD, spillkonsoller) så vil jeg på det sterkeste fraråde deg å spare kroner på å velge HD light!

Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik73
    Om man har normalt syn så er det stor forskjell - faktisk en dobling i oppløsning.

Vær klar over at det ikke finnes noe film/tv format som viser 1366x768 - men 1280x720 - dermed må TV´en skalere bildet, og kvaliteten forringes.

Dersom High Defintion er interessant for deg (blur-ray/HD-DVD, spillkonsoller) så vil jeg på det sterkeste fraråde deg å spare kroner på å velge HD light!

Lykke til!
    Takk for det, men ifølge denne siden må jeg ha minst 54 tommers skjerm for å ha behov for høyere oppløsning enn 1366x768 på 3 meters avstand:

www.flatpanels.dk - Din guide til fladskærme

Motivet mitt er ikke å spare penger. Jeg vil rett og slett ha en skjerm hvor bokstavene ikke blir for små ved pc-bruk fra 3 meter. Når da en seriøs side som flatpanels.dk sier jeg ikke har bruk for full HD passer det meg perfekt :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •