Skal kjøpe 40" LCD Sony? Samsung? - Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal kjøpe 40" LCD Sony? Samsung? - Hjelp

Jeg skal kjøpe ny LCD TV, den kan ikke være breiere enn 99,5cm, og skal ha FULL HD.

Jeg har kikket mye på Sony KDL-40W2000, som har fått mye omtale, men den begynner å bli litt gammel... Jeg er ingen avansert bruker, men må jo kjøpe det som er best innenfor mine krav akkurat nå...

Ser at Samsung har en 40" med 15000:1 i kontrast som er bittelitt dyrere, mens Sony har 8000:1.

Jeg skal primært bruke tv'en (i riktig rekkefølge) til : TV, DVD, XBOX360, PS3..

Noen som har noen tips?

Takker for all hjelp :-)

Newcomer StoneCold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Film og TV-titting vs Spill og PC

Hei

Ut i fra beskrivelsen din ville jeg nok valgt plasma. Gir klarere bilde og mer "valuta for pengene" om jeg kan bruke det uttrykket.. Dersom du vil koble tven til en desktop / laptop (mesteparten av tiden) ville jeg heller valgt LCD.

Hos meg brukes tv'en mest til spilling og derfor har jeg valgt LCD. Plasma funker det og, men ville ikke kjøpt det selv mht mitt bruk.

Når det gjelder valg av modell (Samsung XX-Y eller SONY YY-X):

Velg den TV'en du liker best. Er **** meg like hele gjengen. Hehe, det var litt sleivete sagt da. -En kamerat av meg kjøpte nettopp en stor Samsung plasma skjerm. Konge TV syns jeg. Er blank og glatt for de som liker det!

Full HD:

Hvorfor er det så viktig at den har full HD egentlig? Bare lurer jeg

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •