LG G-Platform plasma med 30 000:1 i kontrast

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG G-Platform plasma med 30 000:1 i kontrast

LG's new plasmas better than Pioneer's Kuros?

Kontrast 30 000:1
    100Hz
    Full HD( 50"og 60")

LG's new plasmas better than Pioneer's Kuros? - News - Tech.co.uk

LG Showcases World's Highest 30,000:1 Contrast Ratio Plasma Panels at FPD International 2007

LG's G Platform Plasmas Feature 30,000:1 Contrast Ratio

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv'en på bildet er helt lik en jeg så på electroworld messa i dag. Nå vet jeg ikke om det er flere LG'er som ser slik ut men den skulle de i allefall ha rundt 30 lapper for også var det touch knapper på den. Tittet ikke på spesifikasjonene så tenkte ikke noe mere over denne, så vet ikke om det er samme tv jeg har sett på. Den ser i allefall lik ut...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Tv'en på bildet er helt lik en jeg så på electroworld messa i dag. Nå vet jeg ikke om det er flere LG'er som ser slik ut men den skulle de i allefall ha rundt 30 lapper for også var det touch knapper på den. Tittet ikke på spesifikasjonene så tenkte ikke noe mere over denne, så vet ikke om det er samme tv jeg har sett på. Den ser i allefall lik ut...
    Hva?? Er du på messe og kikker på nye produkter UTEN å kikke på spesifikasjonene???...
    Hvordan oppfattet du bilde på denne skjermen du så da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG er et merke som aldir har klart å imponere meg. Men vi får håpe at de ikke skuffer kundene enda en gang. Gleder meg om å få høre/se mer om denne modellen. Positivt at de nevne det lave støynivået på denne modellen, da mange plasmaer ( inkl. Pio ) har en tendens til å avgi litt buzzing.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Tv'en på bildet er helt lik en jeg så på electroworld messa i dag.
    -Da har jeg også vært på messa, og det ser ut til at modellen som er nevnt i første innlegg her nok ikke kommer hit før til våren en gang (gjetter jeg).

TVen som hang på LG standen og var identisk i utseende med denne G-platform typen het PF95, en 50" full HD plasma. Men denne er i F-serien, og ifølge selgeren ville ikke den modellen komme før om et par uker, hvis jeg husker rett. Altså har ikke F-serien kommet ennå, og da må vi nok vente en stund på denne enda nyere G-serien.

Det jeg synes var litt merkelig, var at på en lapp ved siden av skjermen sto det 15000:1 i dynamisk kontrast, mens i brosjyren jeg fikk med meg, står det at den har 3000:1 i dynamisk kontrast...

Men 'kontrast' har jo blitt den nye 'watt'; ingen er spesiellt redd for å finne opp fantasi-sifre.

Når det er sagt, er det jo en stor forskjell på 3000:1 og 15000:1, og faktisk syntes jeg sortnivået så bra ut (men det er jo vanskelig å bedømme under den typen forhold), så det kan jo hende at jeg fikk feil opplysninger, og at det faktisk var denne G-serien som hang der. Men i så fall er det jo like merkelig at det sto 15000:1 og ikke 30000:1 på lappen. Med mindre det var panel-kontrast som sto på lappen, men jeg mener å huske at det sto dynamisk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •