Pan 50PX70 til pc, spille 720p filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer bastard81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pan 50PX70 til pc, spille 720p filmer

Har kobla den nyinnkjøpte nevnte plasma skjermen til pcen og etter jeg lasta ned powerstrip og satt oppløsninga til 1360x768 og justert skjermen, så lurte jeg på hvorfor ikke jeg får klart bilde av å kjøre 720p filmer fra pcen? Bildet har forstyrrelser i bunnen hele veien. har prøvd å google meg fram til ei løsning men kommer ingen vei. Gjelder kun 720p filmer (mkv-filer). Må være ei form for innstilling jeg ikke har fått til regner jeg med? De er klare på pc skjermen og bruker VLC og CoreAVC til å spille av med, skal ikke være no problem der. Skjermkortet er nvidia geforce 6600 gt, over vga kabel.

Så, noen der ute som har forslag?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bastard81
    Har kobla den nyinnkjøpte nevnte plasma skjermen til pcen og etter jeg lasta ned powerstrip og satt oppløsninga til 1360x768 og justert skjermen, så lurte jeg på hvorfor ikke jeg får klart bilde av å kjøre 720p filmer fra pcen? Bildet har forstyrrelser i bunnen hele veien. har prøvd å google meg fram til ei løsning men kommer ingen vei. Gjelder kun 720p filmer (mkv-filer). Må være ei form for innstilling jeg ikke har fått til regner jeg med? De er klare på pc skjermen og bruker VLC og CoreAVC til å spille av med, skal ikke være no problem der. Skjermkortet er nvidia geforce 6600 gt, over vga kabel.

Så, noen der ute som har forslag?
    Går det ikke å sette oppløsninga til 1366x768?

Ang forstyrrelser i bildet, er det horisontale linjer som går over skjermen? i såfall er det pga av vlc. CoreAVC bør du vel bruke med mpc.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ei horisenta feit grønn linje med forstyrrelser i bunnen av skjermen. Bildet dekker ikke hele skjermen, ligger helt på venstre side. Kan bare justere til 1360x768 og 1368x768 med Powerstrip, hvis ikke man legger til avanserte justeringer selv, tror jeg styrer unna dette før jeg har en mal her. Har fått avinstallert alt av codecs og kun innstalert K-Lite Mega Codec Pack nå og den skal ta så si alt. Dette problemet gjelder som sagt kun plasmaen, og er lik i VLC, ZoomPlayer, Windows Media Player. Må være ei innstilling på skjermkort eller noe, prøver å google meg til det men finner ingenting enda. Ingen som har rota med dette altså? Skal se om jeg får et bilde av skjermen og se om det ringer noen bjeller.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her ser dere bildet jeg får når jeg kjører 720p filmer, veldig vanskelig å knipse klare bilder men.

Har ordna problemet, det var driverproblemer.. Tydeligvis konflikter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •