40"-46" LCD Monitor uten Tuner (1920-1080)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thumbs up 40"-46" LCD Monitor uten Tuner (1920-1080)

Hei

Jeg har funnet en slik monitor:
    PRIVATKUNDER: NEC MULTEOS M46 - 46" LCD-flatskjerm - widescreen - 1080p (FullHD) - HD ready

Lurer på om noen har noen erfaringer med det merket eller den skjermen, før jeg kjøper. Lurer også på om det finnes flere alternativer. Synst det var litt tynt med utvalg av LCD monitorer av den typen og den oppløsningen (1920-1080) uten tuner. LCDen trenger heller ikke ha høyttaler.

Alle inspill er velkommen. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpte den.

Har nå kjøpt den NEC Multeos monitoren. Fant den billigere hos Yaha; ca 24000,-.

Testet den med 2 DVDfilmer i går. Bildekvaliteten er jeg storfornøyd med. Merket litt etterslep når jeg prøvde med et PS2 spill(FF12), men ikke noe mer enn de fleste LCDer. Den fåes med eller uten tuner. Jeg kjøpte uten. Høyttalere er ekstrautstyr, men den har innebygget forsterker så du kan koble til høyttalere. Jeg bruker min egen forsterker istedet da. Har derfor ikke testet den innebygde forsterkeren.

Nå venter jeg bare på kabinett så jeg kan starte byggingen av en HTPC som jeg skal bruke med monitoren.

Edit: Jaha. Ikke Multicom. Det var kabinettet jeg kjøpte på Multicom

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå bygget HTPCen ferdig, og testet skjermen litt på Counter Strike: Source.
    Det ble overaskende bra. Oppløsningen på 1920-1080 funket utrolig bra. Merket ikke noe etterslep på CSS heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •