37" til Xbox 360 og PC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" til Xbox 360 og PC

Hei!

Har hatt min xbox 360 i en god stund nå, men har omtrent ikke brukt den. Har bare en eldre 28" CRT tv noe som gjør at det føles som en sikkelig nedtur å spille.

Så har tenkt på å investere i en 37" HD TV av et slag, for å få litt mer opplevelse ut av xboxen.

Har siktet meg inn på en prisklasse rundt 10.000kr. Helst under det hvis mulig, har gått fra arbeidsman til fattig student.

Som sagt, TVen skal stort sett brukes til xbox, men også det å se litt film ifra datamaskinen er ønskelig. Kommer ikke til å være snakk om noe oppkobling til vanlig tv bruk her, verken med parabol eller noe annet.

Noen som kan komme med noen anbefalinger? Jeg ser at plasma TVene stort sett er litt rimeligere i pris, og folk sier de er fine til å se film med. Duger de også til xbox bruk?

Så f.eks Panasonic TH-37PX70 anbefalt litt rundt omkring. Panasonic TH-37PX70

Ellers har jeg selv titte mest og tenkt mest på LCD. Virker som de er mest brukt til konsoll spilling og oppkobling imot PC.

Når det kommer til LCD har jeg tittet litt på Hyundai 37" HLT-37V2FH etter at jeg så komplett kjørte en veldig rimelig pris der på 8000kr. Hyundai 37" HLT-37V2FH Full HD

Også sett litt på Toshiba REGZA 37" LCD-TV 37X3000PG

Men da begynner vi å bevege oss oppover igjen i pris.

Er åpen for alle forslag, igjen xbox 360 og litt film fra pc!

Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville valgt Panasonic. Tror generelt sett du vil bli mer fornøyd bildekvaliteten. Jeg bruker Xbox og er kjempe fornøyd. Skalerer opp til 720p, og det fungerer bra. Til litt mer omfattende pc bruk er nok kanskje Toshiba tv'n bedre, samt hvis du har noe fullt HD materiale å utnytte. Generelt sett har Panasonic et veldig bra bilde, med et godt svartnivå og klare farger, spesielt opplevelsen av å sitte i et mørkt rom og se på film er veldig bra. Plasma sliter ikke lenger med innbrenning, selv om jeg vil råde deg til å til å skru av TV'n hvis du sitter på pc'n, og går fra den over lengre tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk!

Fint å høre noen nevne litt om xboxen. Har hørt veldig mye skryt om den TVen, men stort sett har folk snakket om film. Plus det "alle" sier at Plasma -> LCD når det kommer til film

Så fint å få bekreftet at den er alright til xbox også.

Får nok sett på TVen litt ordentlig snart. Brodern er straks ferdig med å pusse opp huset sitt. Så vi var ute å tittet på møbler, og annet snacks her om dagen.

Ser ut til at han skal kjøpe den Panasonicen, bare muligens i 42". Så da får jeg god tid til å teste den ut

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •