37X3030DG - Hjelp en teknojomfru i nød!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37X3030DG - Hjelp en teknojomfru i nød!

Jeg er blitt den stolte eier av en Toshiba 37X3030DG, men jeg har et aldri så lite problem. Når skjermen skrur seg på skal jeg velge land og språk, så begynner den å søke, men den finner ingen ting. Jeg bruker parabol, og signalene er kjempebra og alt, men jeg får ikke lagra språk og slikt på innstillingene. Jeg blir møtt av samme velkomstmenyen hver gang jeg skrur på skjermen Den begynner å søke, men kommer tilbake til start når den ikke finner noe.

Hva gjør jeg galt?

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mysteria
    Jeg er blitt den stolte eier av en Toshiba 37X3030DG, men jeg har et aldri så lite problem. Når skjermen skrur seg på skal jeg velge land og språk, så begynner den å søke, men den finner ingen ting. Jeg bruker parabol, og signalene er kjempebra og alt, men jeg får ikke lagra språk og slikt på innstillingene. Jeg blir møtt av samme velkomstmenyen hver gang jeg skrur på skjermen Den begynner å søke, men kommer tilbake til start når den ikke finner noe.

Hva gjør jeg galt?
    Siden du bruker parabol er kanalene "lagret" i dekoderen, du må se hvilken inngang den er koblet opp mot på TVen og velge den. Når det gjelder at velkomstmenyen dukker opp hver gang har det mest sannsynlig noe å gjøre med at du ikke lagrer innstillingene. Prøv å lese grundig gjennom bruksanvisningen.

Velkommen til forumet !:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MF24
    Siden du bruker parabol er kanalene "lagret" i dekoderen, du må se hvilken inngang den er koblet opp mot på TVen og velge den. Når det gjelder at velkomstmenyen dukker opp hver gang har det mest sannsynlig noe å gjøre med at du ikke lagrer innstillingene. Prøv å lese grundig gjennom bruksanvisningen.

Velkommen til forumet !:-D

Hehe, takk. Men Tven vil ikke lagre noe som helst når den ikke finner noe når den søker... Det er problemet. :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •