bra billig 32 tommer til PS3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bra billig 32 tommer til PS3?

HEI!

Skal kjøpe tv og ps3 til soverommet. Er et ganske lite rom så 32 tommer holder.
    Den skal brukes til PS3, film, koble til data også vet jeg ikke hvor lett det er å få opp kanaler her på rommet. Så da vil jeg gjerne få best mulig "ps3 opplevelse" for pengene, så at den er bra med hd er viktig. Hadde tenkt på en pris mellom 4000 og 7000 for tven. Noen som har noen forslag?
    Har helst lyst på samsung tv eller no men kan vell alltids gå for noen ukjente merker hvis man få mer for pengene der...Vil gjerne at dere som anbefaler tver her har prøvd de selv med ps3/hd... men bare og komme med deres meningen selvom dere ikke har gjort det også...Ser at viewpia tven er testvinner, syns den hadde ganske stilig design selvom det ikke var et kjent merke, erfaringer med den? Kan virkelig ikke noe om tver så trenger mye hjelp her!den skal helst henge på veggen...

Her er tvene jeg ser på nå, bare komme med fler forslag!Liker veldig godt samsung R8!

Samsung LE32S81B: http://www.elprice.no/Product/Produc...9291&cid=5715#

Samsung 32R86:
    TEST: Samsung LE-32R86BD - Dingz : Dingz Test

JVC LT32A80ZU:
    http://www.elprice.no/Product/Produc...27836&cid=5715

Viewpia LC32IEB2:
    http://www.elprice.no/Product/Produc...0273&cid=5715#

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy24
    HEI!

Skal kjøpe tv og ps3 til soverommet. Er et ganske lite rom så 32 tommer holder.
    Den skal brukes til PS3, film, koble til data også vet jeg ikke hvor lett det er å få opp kanaler her på rommet. Så da vil jeg gjerne få best mulig "ps3 opplevelse" for pengene, så at den er bra med hd er viktig. Hadde tenkt på en pris mellom 4000 og 7000 for tven. Noen som har noen forslag?
    Har helst lyst på samsung tv eller no men kan vell alltids gå for noen ukjente merker hvis man få mer for pengene der...Vil gjerne at dere som anbefaler tver her har prøvd de selv med ps3/hd... men bare og komme med deres meningen selvom dere ikke har gjort det også...Ser at viewpia tven er testvinner, syns den hadde ganske stilig design selvom det ikke var et kjent merke, erfaringer med den? Kan virkelig ikke noe om tver så trenger mye hjelp her!den skal helst henge på veggen...

Her er tvene jeg ser på nå, bare komme med fler forslag!Liker veldig godt samsung R8!

Samsung LE32S81B: http://www.elprice.no/Product/Produc...9291&cid=5715#

Samsung 32R86:
    TEST: Samsung LE-32R86BD - Dingz : Dingz Test

JVC LT32A80ZU:
    http://www.elprice.no/Product/Produc...27836&cid=5715

Viewpia LC32IEB2:
    http://www.elprice.no/Product/Produc...0273&cid=5715#

Samsungen er ok. Iallefall hvis du bare skal bruke den til spill. De fleste lcd'er funker bra med hd kilder. Samsungen har et litt mykere bilde også, men dette dreier seg mer om smak enn noe annet.

Jvc er også en ok tv, men det nok litt mer sprut i fargene på Samsungen. Sånn sett er nok den mer egnet til film.

Viewpia ville jeg ikke vurdert en gang...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, men du sier samsungen er bra hvis jeg bare skal bruke den til spill, kommer til å bruke den litt med tven og en del film også. Hva er det den ikke egner seg til?
    Søkte på prisguide.no også kommer det opp forskjellig R8 modeller. med forskjellig endelse etter R8, hva er forskjellen på disse? Finner den bare til rundt 8000 kr og syns det er litt mye Har du prøvd den med ps3/hd?

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy24
    ok, men du sier samsungen er bra hvis jeg bare skal bruke den til spill, kommer til å bruke den litt med tven og en del film også. Hva er det den ikke egner seg til?
    Søkte på prisguide.no også kommer det opp forskjellig R8 modeller. med forskjellig endelse etter R8, hva er forskjellen på disse? Finner den bare til rundt 8000 kr og syns det er litt mye Har du prøvd den med ps3/hd?

En lcd er en multi tv, eller en alt i ett tv. Det er en ganske ny teknologi som er i stadig utvikling. Hvis du hadde sjekket hjemmesidene til produsentene så hadde du sett at de spytter ut nye modeller nesten hver eneste måned. Det betyr også at det er langt fra perfekt. Det er ingen tv'er som vil funke like bra til alt, så enkelt er det.
    Det finnes en rekke R8 modeller fra Samsung, men bry deg bare om de to første tallene. Du sjekker en R86, så hold deg til det...
    Jeg har sjekket R86 med dvd via scart med en Denon spiller og det ble riktig så bra, de analoge tv signalene tar den også helt greit. Når det gjelder ps3 så vil dette være bra nesten uansett hva slags lcd du har. Så lenge den har hdmi så sluker disse tv'ene disse signalene rått. Den kan ikke ta full hd, men 720P skal gå ned på høykant. Dine øyne vil ikke se forskjell for skjermen er for liten.
    Sortnivået på tv'en er ikke all verdens, men beveger du deg ut i det farvannet, så må du rett og slett ut med mer penger. Sortnivå er også en sykdom de fleste lcd-er sliter med i disse dager. Selv om det er blitt bedre så vil det nok ikke komme noen revolusjon før en gang til neste år. Hvis du er vant med den gamle rør tv'en så må du nok regne med litt mer slep på bildene, særlig ved kjappe bevegelser som action scener og håndholdt kamera. Lcd'en har en responstid på 8ms mot crt tv-ens 3ms(eller noe slikt).

Jeg vil anbefale deg å ta en runde på elkjøp eller expert for å sjekke hva de har der.
    Hvis du kan bruke 8000 kroner så burde du også sjekke ut LG 32LC52. Den tar 1080P signaler og er nok et meget godt kjøp i den prisklassen. Panasonic har også meget gode 32” tv som er verd å sjekke ut. Ta deg tid… Hvis du har et magert budsjett så sjekk ut Tatung 32", den er langt fra perfekt, men mye tv for pengene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •