sony bravia vs jvc (vs philips)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

sony bravia vs jvc (vs philips)

jeg hadde tenkt å kjøpe meg sony bravia kdl-32d3000 etter at mange her på forumet sier at det er den beste lcdskjermen nå.
    da jeg var innom elnor og hørte, anbefalte selgeren meg jvc lt-32p80bu til omtrent samme pris. han sa det var bedre bilde på den, og i butikken syntes jeg det så ganske mye bedre ut.
    har noen her testet jvc-tven? hvordan er den ift sonyen?
    jeg var også innom smartclub og der anbefalte selgeren philips 32pfl9632d, og den også hadde noe bedre bilde enn sonyen da jeg så de ved siden av hverandre i butikken.
    har prøvd å finne info om de to andre tvene her inne, men det er nesten ikke-eksisterende. så er det noen som har noen innspill om hvilken tv jeg bør kjøpe? evt en annen 32 tommer i samme prisklasse?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har man tilgang og god kunnskap/erfaring med kalibrering gir nok Sony's D3000serie det beste bildet. Men husk at det er ganske krevende å kalibrere, og man har ganske mye å hente ut av panelet ved å benytte seg av semiprofft kalibreringsutstyr alla Spyder Pro ol, selv om man kommer et godt stykke på vei med bare DVE eller lignende verktøy.

Hvis dette er for komplisert, anbefaler jeg deg å gå for Panasonic TX32LXD70. Dette er en LCD tv med et svært godt bilde nesten rett ut av esken, med enkle bildemenyer og som er lett å få et optimalt bilde på.

Panasonic's 37PX/PV70 plasmaTV er også et glimrende alternativ hvis det er filmopplevelsen som er av størst betydning. Enkle menyer. Veldig enkel å kalibrere. Og det beste bildet man får av en flatskjerm i denne prisklassen.
    Husk at plasmaskjermer trives best i et mørkt rom. Så litt lyskontroll er en fordel.

Lykke til, og bare spør hvis det er noe du lurer på. Mange kunnskapsrike mennesker her inne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •