Panasonic 50" Plasma TV TH-50PX700E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 50" Plasma TV TH-50PX700E

Er dette en bra plasma da? Kun 22k 10 mindre enn jeg hadde tenkt.
    Noen erfaringer? Med Panasonic generelt?
    Vil gjerne ha en bra plasma mellom 50-54"

JHB

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt jeg har fått med meg, så har TH50PX700E samme bilde som TH50PX70E, men et annet design, bedre lyd, mer utganger osv (Slik som forrige generasjon.. PX60 vs PX600). Correct me if im wrong

Uansett da. Jeg var på jakt etter en TV for noen mnd. siden, og etter en god del research kom jeg frem til at Panasonic TH50PX70 var den TVen som gav meg mest for pengene. Så jeg kjøpte en slik TV.. noe jeg absolutt ikke treger på !

Mitt bruk er for det meste DVD filmer, PS3 og litt Bluray filmer (nå som jeg har funnet nettsjapper med OK pris på Bluray, kommer nok Bluray samlingen å øke sakte men sikkert). Bluray er intet annet en helt fantastisk å se på - det er som å oppleve filmer på ny igjen. Kan se all slags detaljer! Vanlige DVD filmer er også en nytelse å se på, - men selvsagt ikke like bra som Bluray. Fargene, klarheten, gliden i bildet.. det er bare digg

Jeg sitter forresten ca. 4-5meter ifra TVen - og det passer helt perfekt. Bildet blir akkurat passe stort, slik at du slepper å stresse med å kikke opp/ned/side-til-side for å få med deg alt som skjer i bildet for å si det slik.

Så jeg er altså utrolig fornøyd med TVen. Den er ikke perfekt (Det eneste minuset, er at på helt sorte scener - så er ikke sort HELT sort).

Sånn, det var min erfaring med Panasonic.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egil_M
    Så jeg er altså utrolig fornøyd med TVen. Den er ikke perfekt (Det eneste minuset, er at på helt sorte scener - så er ikke sort HELT sort).
    Pussig, er vel mye pga av sortnivået og kontrasten denne tv'en gjør det bra? Uansett mye bedre enn mange andre tv'er, sort er jo ikke helt sort på vanlig crt tv'heller og de har jo langt bedre kontrastnivå...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •