HITACHI P50TP01 istedetfor Panasonic TH-50PX70?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer bastard81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HITACHI P50TP01 istedetfor Panasonic TH-50PX70?

Fikk melding fra Elprice idag om at tv`et jeg hadde bestilt, TH-50PX70, hadde Panasonic problemer med å levere, så de tilbydde meg en Hitachi P50TP01 til samme pris; 17995,- Er det noen som har erfaring med den skjermen? Er den dårligere tror dere? Liker ikke USB og kortleser på skjermen, det trakk litt ned syns jeg og ser oppløsninga er noe mindre også. Håper dere har litt innspill her så jeg vet om jeg skal takke ja til tilbudet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonicen har jo gjennomgående fantastiske omtaler overalt, og omtales som det beste kompromisset dersom en ikke går for en vesentlig dyrere Pioneer, som igjen omtales som det beste. Kan ikke se at Hitachi har samme omtaler. Krev pengene tilbake, og se om du får Pana et annet sted er mitt råd, selv om jeg er grönn på teve-er.

Newcomer bastard81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt rett, var visst en kompis som hadde sett på samme hitachi skjermen på elprice, der de prøver pakke på alle panasonic kundene samme skjermen. Har heva kjøpet nå, takk for innspill. Når den eventuelt hadde dukket opp omsider i posten hadde vel 1080p skjermene kosta vesentlig mindre uansett,.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •