Ekstremt dårlig service - Fujitsu Siemens

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ekstremt dårlig service - Fujitsu Siemens

Hei på dere der ute!

Nå har jeg altså hatt en fujitsu siemens P42-H2 (tror jeg den heter) i nesten 1,5 år, og har vært fornøyd frem til nylig. Da dukket det plutselig opp noen horisontale linjer på displayet. Det har det blitt flere av, og nå er ikke TVen mulig å se på..

Samme dag som det skjedde, 12.09.07, ringte jeg dem. Det var ikke noe problem, garantien skulle ordne dette. så mailet de men et par infoskjemaer med medlemsnummer og oppdragsnummer osv, og lovte meg at TVen ble hentet i løpet av 3 dager...

Nå har det gått godt å vel 3 uker, og jeg har fortsatt ikke hørt noe... Ringer inn på et 800 nummer, men da ender jeg opp i sverige, og de har ikke så mye peiling på hvordan ting gjøres i norge, så vi kommer ikke så langt. De bare sier at den blir nok hentet snart.

Hva kan jeg gjøre? driver å leter etter forhandlere som forhanler myrica i nærområdet, for da har vel de krav på å ta den inn... noen andre forslag?

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem kjøpte du tv'en av? Kan ikke de hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Petter

Jeg kjøpte den fra L'Easy...hehe.

Det var de jeg kontaktet først, men de bare henviste meg til FS.
    Driver å ringer dem nå (igjen, 5 gang eller noe sånt) og de beklager fortsatt.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HulkHaugen
    Det var de jeg kontaktet først, men de bare henviste meg til FS.
    I mine øyne er det usedvanlig feigt av L'Easy å skyve problemet over til produsenten. Jeg hadde gått hardere ut mot dem.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker på at i følge kjøpsloven skal du forholde deg til forhandler, så får de ta det med leverandøren. Typisk svar fra butikker som vil ro seg unna føler jeg.
    Du kan jo ta en tlf til forbrukerrådet, eller sende mail, de kan sikkert svare på det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja...kanskje det, er ikke sikker på om jeg er helt enig med deg i det..

Hvis f.eks. Elkjøp forhandlet dette produktet, kan jeg kreve at de returnerer det, men ikke at de henter det hos meg. Hadde L'Easy lagt i nærheten, hadde jeg jo bare droppet tven ifra meg der selvfølelig.

Men nå er det ingen som forhandler FS Myrica produkter i nærheten (som jeg vet i så fall). Eller gjelder den regelen for alt av FS produkter? Da kan jeg isåfall droppe TVen mange steder...

Å kreve at L'Easy kommer å henter den når den er over et år gammel, er ikke sikker på om jeg har krav på det, men kan jo prøve hvis jeg ikke får noe mere respons fra FS.

Men uansett om L'Easy skal komme å hente den, så må jeg si at jeg er skuffet over at FS lovet meg å hente den ila 3 dager, men ikke har kontaktet meg enda etter 3 uker, tross i at jeg har mast en del på dem..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke helt problemet!

Du har krav på at L`easy tar seg av reklamasjonen, de skal også betale frakt evt hente tven!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •