Plasma Vs Lcd - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 121

Tråd: Plasma Vs Lcd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har jeg femte genrasjon pioneer plasma og har ikke hatt problemer med innbrenning. Jeg har spillt masse playstation 2 og 3, koblet til laptopen osv.

Det viktigste!!! Størrelsen selvølgelig!!! 50" er jo et absolutt minimum etter min mening. Jeg sitter 3 meter i fra og synes stadig at skjermen er litt liten.

Bildebehandling. Meget viktig også dette, og der synes jeg virkelig at mange LCD mange ganger suger. Blir så unaturlige bilder på dårlig signal på lcd..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Pioneers nye Kuro serie slår fletta av samtlige lcd skjermer man kan drive opp.
    Slår fletta av hva da? Hvilke kriterier/områder?
    Typisk feilaktig utsagn. At "det ene eller det andre er overlegent".
    Kikket på Pioneer 4280XA før jeg landet på LE-46M87 fra Samsung. Klarer ikke fatte og begripe at folk klager på sortnivået på Samsungen, men det får så være. Sortnivået i bildet går nesten i ett med kanten rundt når det er dempet belysning i stua. Og det kaller ikke jeg dårlig sortnivå ettersom rammen rundt er i kullsvart pianolakk! Blank skjerm skulle jeg gjerne vært foruten, men jeg tror det må til for å forbedre kontrasten
    Kontrastnivået kunne vært bedre, men jeg er greit fornøyd med det også. Bruken av mediacenter og PS3 er helt suveren. Har sett PS3 på en 427 Pioneer, og det var forsåvidt et bra bilde. Men mot mediacenter og PS3 kommer LCD virkelig til sin rett.

Jeg innrømmer gladelig at Pioneer 4280XA ville gitt et noe bedre kontrastnivå, og at den nok ville gitt noe bedre bildekvalitet på tv-sendinger og dvd. Men jeg har sett både Pioneer`en og Samsungen fôret med samme Blu-ray kilde, og at den ene knuser den andre er sterkt overdrevet! Kildene kommer til å bli bedre og bedre, og med god kilde gir Samsungen min et veldig bra bilde som ikke på noen måte hverken knuses, parkeres, spilles fletta av eller står tilbake for Pioneer 4280XA.

Synes enkelte her er så bombastiske at uttalelsene bare blir latterlige og totalt uten troverdighet. Og det er jo synd, for der er interessant å diskutere temaet. Men de som mangler evnen til å være upartisk burde egentlig la være å uttale seg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av turbo1979
    Bildebehandling. Meget viktig også dette, og der synes jeg virkelig at mange LCD mange ganger suger. Blir så unaturlige bilder på dårlig signal på lcd..
    Det er jeg enig i. Det jeg har sett av plasmatv`er har gitt et bedre bilde enn de fleste LCD-tv`ene jeg har sett når tv`en blir fôret med dårlige tv-signaler. Plasma vil også under en del forhold gi et mer behagelig bilde enn LCD. Litt dust og uskarpt for min smak, men allikevel kanskje mer behagelig å se på på tross av dette.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av øyvind.h
    Kikket på Pioneer 4280XA før jeg landet på LE-46M87 fra Samsung. Klarer ikke fatte og begripe at folk klager på sortnivået på Samsungen, men det får så være. Sortnivået i bildet går nesten i ett med kanten rundt når det er dempet belysning i stua. Og det kaller ikke jeg dårlig sortnivå ettersom rammen rundt er i kullsvart pianolakk! Blank skjerm skulle jeg gjerne vært foruten, men jeg tror det må til for å forbedre kontrasten
    Kontrastnivået kunne vært bedre, men jeg er greit fornøyd med det også. Bruken av mediacenter og PS3 er helt suveren. Har sett PS3 på en 427 Pioneer, og det var forsåvidt et bra bilde. Men mot mediacenter og PS3 kommer LCD virkelig til sin rett.

Jeg innrømmer gladelig at Pioneer 4280XA ville gitt et noe bedre kontrastnivå, og at den nok ville gitt noe bedre bildekvalitet på tv-sendinger og dvd. Men jeg har sett både Pioneer`en og Samsungen fôret med samme Blu-ray kilde, og at den ene knuser den andre er sterkt overdrevet! Kildene kommer til å bli bedre og bedre, og med god kilde gir Samsungen min et veldig bra bilde som ikke på noen måte hverken knuses, parkeres, spilles fletta av eller står tilbake for Pioneer 4280XA.

Synes enkelte her er så bombastiske at uttalelsene bare blir latterlige og totalt uten troverdighet. Og det er jo synd, for der er interessant å diskutere temaet. Men de som mangler evnen til å være upartisk burde egentlig la være å uttale seg.

Du vinner ikke så mye troverdighet med å være bedreviter heller...

MEN!

Du har helt rett, det er et interessant tema å diskutere. Særlig fordi plasma etter hvert vil tape marked til fordel for lcd.
    Dette betyr for så vidt at lcd bare vil bli bedre og bedre, men skjermene trenger noen runder til. Folk her inne går voldsomt i forsvar på de valgene de selv har gjort. Det er ikke så rart heller, da skjermene koster masse masse penger.
    Samsung M86-87 har nok noe av det beste sortnivået en lcd kan frembringe i dag, men det er langt fra helt sort. Det må bli sortere før kontrasten vil bli bedre.
    Selv hadde jeg en M87-32" og det var nok den lcd-en som ga det beste bildet på både dvd og spill, dette fordi bildet også er mindre hardt enn mange andre lcd skjermer. På analoge signaler så leverte den ikke særlig mye dessverre.
    Tv signalene er ikke gode nok for lcd skjermer og utviklere tar ikke høyde for dette i HD racet. Det har kommet noen få hd kanaler, men disse sender verken topp signaler eller særlig med programmer.
    En annen ting som faktisk plager meg er responstiden. Det er fremdeles litt hakking og ikke minst litt for mye slep i bildet. Dette har blitt mye bedre, men det er der fremdeles.
    Når det gjelder Pioneer's nye Kuro skjerm så er nok dette den beste flatskjermen jeg har sett til nå. Sortnivå, kontrast og ikke minst farger ser veldig bra ut. Plasmaen har et mykere bilde også, noe som smoother ut noe av kantingen en lcd kan gi og slepet blir mer behagelig, litt mer som det føles på kino. Det er tross alt kinosalen filmskapere forholder seg til når de kalibrerer sine bilder og scener…
    Til syvende og siste handler dette om hva mine øyne ser. Andre mener noe annet og på dette nivået kan vi nok ha en sakelig diskusjon uten totalitære krigsrop...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...Kikket på Pioneer 4280XA før jeg landet på LE-46M87 fra Samsung...sortnivået i bildet går nesten i ett med kanten rundt og det kaller ikke jeg dårlig sortnivå ettersom rammen rundt er i kullsvart pianolakk! Kontrastnivået kunne vært bedre.
    Her detter jeg av i resonnementet. Sortnivået påstås å matche de beste plasmaene, og tar man hensyn til at LCD er mer lyssterk skulle man tolke dette til at kontrasten er SÆRDELES god...men du ønsker enda mer kontrast? Da er enten sortnivået egentlig for dårlig, eler så er ikke lysstyrken like god som LCD påstås å være.

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungs F96 (LCD) blir spennende å se i virkeligheten da den ifølge HDTVtest har et sortnivå på 0.0 cd/m2 pga. LED backlight.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv signalene er ikke gode nok for lcd skjermer
    Hva mener du egentlig med dette? Dette er jo et argument som ofte går igjen i "krigen". Burde ikke dette være opp til mottakeren/tuner/skalerer i TV'en? Altså en teknologi-uavhengig sak.

Angående den nye local-dimming tv'en (f-96), så tror jeg Samsung har kuttet noen svinger for å få til 0IRE signalet. Local dimming er en patent som ble oppfunnet av BrightSide. De ble kjøpt opp av Dolby. Men det er ingen Dolby-sticker på f-96, og har heller ikke sett noe om noe samarbeid mellom Samsung og Dolby.

Dolby does digital TV | Tech news blog - CNET News.com

Det er jo flott med en helt svart skjerm, men etter rapporter fra USA (81-serien), virker det som den oppfører seg som en vanlig LCD straks det kommer farger og bevegelser i bilde

Her er en tråd om Kuro vs 81 fra avsforum

Samsung 81 series lcd vs. 8g kuro - AVS Forum

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kikket på Pioneer 4280XA før jeg landet på LE-46M87 fra Samsung. Klarer ikke fatte og begripe at folk klager på sortnivået på Samsungen, men det får så være. Sortnivået i bildet går nesten i ett med kanten rundt når det er dempet belysning i stua. Og det kaller ikke jeg dårlig sortnivå ettersom rammen rundt er i kullsvart pianolakk!
    Jeg kjøpte også M87, bare seks tommer mindre enn din (altså LE40M87) men jeg angrer på at jeg ikke valgte plasma. Sortnivået er bra det, når man sitter RETT på TV'en. Så snart man beveger seg ørlite grann til siden begynner man å få skjenerende lysblødning, spesielt i "lengste hjørne" (for å bruke fotballterminologi) fra der man sitter. Og når rommet man sitter i er mørklagt er fortsatt det sorte gråblått i stedet for sort, selv om man sitter rett på skjermen. Det er samtidig FOR sort. Med det mener jeg at detaljer i mørke områder forsvinner, og det svartner helt i de områdene hvor man egentlig skulle sett fler detaljer (hvis man skrur brightness på topp ser man disse detaljene godt, men da ser jo bildet forjævlig ut...).

Så for min del gir M87 kun et godt bilde når man sitter rett på den, men likevel dårligere enn både Pioneer og Panasonics plasmamodeller pga. black crush ("knusing" av detaljer, maler områdene ensfarget sort istedet). Innsynsvinkel på plasma slår absolutt fletta av LCD, det kan rett og slett ikke motsies. På lyse bilder merkes det ikke så godt, men sett på Sin City eller en annen mørk film og forskjellene er enorme IMO. Kjedelig for de som havner ytterste i sofaen når man samler en gjeng for å se film...

M87 er fortsatt den beste LCD-tv jeg har sett, men like bra som plasma? Langt ifra...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, øyvind.h
    Sammenligner man f.eks M86 og D3000 så er det mange som mener at svartnivået er bedre på M86. Det er her jeg blir litt uenig. Absolutt sort kan nok oppleves litt mørkere på M86 ( grunnet skjermfilteret ? ) . Ved måling av lysutslipp ved absolutt sort viser det jo seg også at både D3000 og de beste plasmaskjermene har et bedre svartnivå.

Men la oss gå over til det viktigste :
    Svartnivå er så mye mer enn bare det å vise absolutt sort.
    M86 ser bra ut ved absolutt sort, men det hjelper ikke noe når den ikke har evner nok til å frembringe alle de små detaljene og sortnyansene i mørke scener.
    Optimalt kalibrert er Sony's D3000 helt overlegen på dette punktet. Det samme er i enda større grad tilfellet med en god plasmaskjerm alla "Kuro" eller PX70. Nå kommer alle detaljene til syne i mørke scener, og man slipper å se på en gjeng med "spøkelseskladder" og igjengrodde skygger !
    Det er nok nettopp dette som gjør at forskjellen er litt større enn det mange egentlig tror.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke fornøyd med Sony LCD

Jeg bidrar litt til debatten her:

http://avforum.no/forum/tv-apparater...tml#post733888

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er evig glad for at du valgte plasma, og så begrunner du dette med at kameraten din sin tv hakker, og at plasma har bedre innsynsvinkel? Da har du valgt plasma på tynt grunnlag. Min lcd tv hakker ikke ved panorering, og innsynsvinkelen gjør at jeg kan se på tv i praktisk talt alle sideveis vinkler.
    Jeg så på en Panasonic PX70 i 42" størrelse før jeg kjøpte min tv, og jeg er evig glad for at jeg valgte lcd
    Vet at Pioneer 4280xa kunne gjort en litt bedre jobb med vanlige tv-sendinger og dvd, men den er ikke anvendelig til andre ting som pc og spillkonsoll, noe jeg bruker både titt og ofte.
    Jeg hadde da et par fler argumenter enn det? Uansett, jeg var kanskje litt krass i kritikken og høvla alle LCD over en kam. Jeg har da sett flere gode LCD tv'er, men jeg tok utgangspunkt i min kompis sin Philips, fordi den er regnet som en god LCD tvc.

Uansett, etterslep og dårlig innsynsvinkel er to faktum du ikke kommer uten på LCD. Noen er verre enn andre, men plasma er generelt sett mye bedre på dette punktet.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomasH
    Jeg hadde da et par fler argumenter enn det? Uansett, jeg var kanskje litt krass i kritikken og høvla alle LCD over en kam. Jeg har da sett flere gode LCD tv'er, men jeg tok utgangspunkt i min kompis sin Philips, fordi den er regnet som en god LCD tvc.

Uansett, etterslep og dårlig innsynsvinkel er to faktum du ikke kommer uten på LCD. Noen er verre enn andre, men plasma er generelt sett mye bedre på dette punktet.
    Responstiden på lcd er fremdeles litt treg. 8ms er det vanlige, men det er iferd med å krype nedover. En crt er vel på rundt 3ms eller noe slikt og enkelte plasmaskjermer er enda raskere.
    Jeg er litt spent på det nye diode baklyset på Samsungs F9 serie. Det regulerer sortnivået og kontrasten på en helt ny måte. Systemet vil dukke opp på flere skjermer i 2008-09. Prisen kommer til å bli høy desverre...
    Selv har jeg tatt en titt på Philips siste HD-prepared crt tv. Det var slettes ikke dårlig og så bedre ut enn de fleste lcd skjermer jeg har tittet på den siste tiden. Med hd kilder blekner den jo, men den sluker det jo... Sortnivået er kjempefint!

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant! Du har fått sjekket 32pw9551 live nå altså?

Selv om det er litt off-topic her, hadde du orket å beskrive styrker/svakheter litt mer inngående?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Interessant! Du har fått sjekket 32pw9551 live nå altså?

Selv om det er litt off-topic her, hadde du orket å beskrive styrker/svakheter litt mer inngående?
    -------------------------------------------------------------------
    Ah... Fikk ikke tuklet nok desverre.

Det er ikke så lett i butikken. Jeg hadde ikke så god tid heller...
    PW'en sto alene i et hjørne av butikken så personalet måtte koble opp en dvd spiller slik at jeg kunne se bildet på den.
    De har solgt rundt 200 av den i norge, men det siste året hadde ikke akkurat vært crt'ens gullalder

Filmen jeg sjekket var Miami Vice, en film skutt på hd som er overøst med korn og overeksponerte bilder. Dette fordi fotografen mente det var bedre å kallibrere kamera menyen fremfor å ta det i klipprommet senere. Det så uansett meget bra ut, men noen fullverdig bra/dårlig kritikk kan jeg ikke gi. De hadde ikke mulighet til å kjøre hd kilder på den heller.

Morsomt var det iallefall at til og med selgeren kommenterte det formidable sortnivået og billedkvaliteten når han så det opp mot lcd.

Jeg skal opp der igjen i slutten av denne eller en gang i neste uke for en litt grundigere sjekk. Jeg skal ta med et par av mine egne dvd'er slik at jeg kan sjekke bedre hva tv'en virkelig er god for. Den koster uansett under 6000 kroner så den skal jo være rimelig spedalsk før det blir et dårlig kjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg er en av de som foretrekker plasma foran lcd. Har alltid syntes lcd har hatt et "kunstig" bilde. Nå er jo de nyeste lcd blitt ganske bra da. Har brukt både spillkonsoller og pc på min 50 tommer plasma, og dette fungerer da utmerket, selv om oppløsningen blir "bare" 1366x768 pixler.

Men jeg synes konklusjonen i siste Hjemmekino er interessang, hvor de foretrekker Pioneer plasma foran Sony lcd. Dette er da oppegående folk som stadig vekk ser nye tv'er.

Erling

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomasH
    Uansett, etterslep og dårlig innsynsvinkel er to faktum du ikke kommer uten på LCD..
    Snodig. Dårlig innsynsvinkel er absolutt ikke noe tema på min lcd. Så det tror jeg at jeg glatt kommer utenom.

Etterslep er det ikke noe av når bildet er velkalibrert. Med høyt farge og kontrastnivå og ellers dårlig kalibrert bilde var det etterslep på min tv.

AndyMcnebb:
    Er enig i det med sortnivå. Tror sortnivået oppleves som høyere enn det er, og detaltjene i de aller mørkeste scenene kunne vært bedre. Der er nok Pioneer`en bedre

Kimi:
    Den tv`en din hørtes ikke helt god ut om du fikk gråblått lys når du så på tv`en fra siden. Akkurat nå ser jeg på tv`en i ca 45 graders vinkel. Ser at lyslekkasjen er litt større i det borterste hjørnet, men det er marginalt. Og det er ikke gråblått. Hadde en lcd-tv tidligere som ble gråblå om man så på den fra siden, men der var det i praksis maks innsyn ca 45 grader. Lenger ut enn det ble det mørke skikkelig gråblått, og bildet var ikke bra.
    Det beste sortnivået får man om man ser på tv`en mellom 45 og 135 grader på tv`en tenker jeg, og det går helt fint hos meg som har en hjørnesofa som står tett opp mot tv`en. Sitter selvfølgelig aller helst rett foran tv`en, men kan ikke akkurat si at filmopplevelsen blir dårlig om jeg ser på litt mer fra siden.
    At plasma spiller "fletta" av Samsungen på innsynsvinkel er jeg totalt uenig, men om du fikk en dårlig tv, eller en tv med feil, så kan jo det forklare hvorfor du mener det.

Tiger:
    Går i ett med pianolakken var kanskje litt å ta i, men når jeg ser rett på skjermen så er det ikke langt unna. Men som jeg nevner i svaret til AndyMcnebb, så er jeg enig i at ikke det nødvendigvis er det viktigste. At den ikke er like god som de nye Pioneer`ene på å vise detaljer i de mørke områdene kan jeg nok være enig i. Men at den er dårlig på detaljnivå i sorte scener er jeg uenig i.

Dudeeven:
    De kildene som hakker på Samsungen min er de hvor frameraten ikke er riktig. Eksempelvis når den er koblet til mediacenteret. Når jeg ser blu-ray på ps3`en synes jeg ikke det er særlig hakking ved horisontal panorering.

Med alle forhold tatt i betraktning mener jeg tv`en jeg kjøpte ville gi best resultat overall. Sier som nevnt tidligere ikke at Pioneer`en er bedre på enkelte områder, men lcd`en er bedre på andre områder.

Og at den ene teknologien knuser den andre på enkelte områder er jeg uwnif i, for forskjellen blir bare mindre og mindre på de områdene der de forskjellige teknologiene tidligere var hverandre overlenge.

Men alt kommer ann på øynene som ser, og Pioneer`en (42" 8.gen) fikk jo 6`er i forrige testen jeg leste. Så det må jo være en av de beste tv`ene man kan kjøpe i den prisklassen!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Erkil
    Men jeg synes konklusjonen i siste Hjemmekino er interessang, hvor de foretrekker Pioneer plasma foran Sony lcd. Dette er da oppegående folk som stadig vekk ser nye tv'er.
    Erling
    Mener siste meningsmålingen jeg leste viste at ca 6 av 10 syntes plasma ga det beste bildet, mens 4 av 10 syntes lcd ga det beste bildet.

Jeg synes plasmabildet blir for dust og uskarpt, men jeg mener fortsatt at plasma gir det mest behagelige bildet.
    LCD`ene har virkelig potensiale til å gi et ubehagelig bilde såfremt de ikke kalibreres skikkelig.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener siste meningsmålingen jeg leste viste at ca 6 av 10 syntes plasma ga det beste bildet, mens 4 av 10 syntes lcd ga det beste bildet.

Jeg synes plasmabildet blir for dust og uskarpt, men jeg mener fortsatt at plasma gir det mest behagelige bildet.
    LCD`ene har virkelig potensiale til å gi et ubehagelig bilde såfremt de ikke kalibreres skikkelig.

Til neste år dukker det nye LED systemet opp for fullt. Samsung har det på sin nye F9 serie, men de skjermene er jo enorme, 50-70 Tommer. 70 tommeren koster 350 000. De skryter av enorm kontrast og en like omfattende gråskala. Det er rett og slett lysdioder som styrer lyset i de mørke og de lyse områdene. Da skal skjermen bli like sort som en crt, vistnok.

En 32" vil koste rundt 30000. Det vil nok gå ned etterhvert, men men men...

Personlig er jeg fremdeles fan av en skikkelig god crt, men plasma kommer på andre plass. Jeg er heller ikke så glad i store skjermer hjemme i stua. Jeg vil heller ha et perfekt bilde på 26-32" enn et litt sjabert på 42... Hvor blir det av SED og OLED?

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -------------------------------------------------------------------
    Ah... Fikk ikke tuklet nok desverre.

Jeg skal opp der igjen i slutten av denne eller en gang i neste uke for en litt grundigere sjekk. Jeg skal ta med et par av mine egne dvd'er slik at jeg kan sjekke bedre hva tv'en virkelig er god for. Den koster uansett under 6000 kroner så den skal jo være rimelig spedalsk før det blir et dårlig kjøp...

Kjekt om du hadde rapportert tilbake etter at du har fått testet den mer eller evt. kjøpt den. Spesielt int. siden det høres ut som vi vektlegger mye av det samme når det gjelder billedkvalitet, og den Philipsen er aktuell for meg også.

Hvilken butikk var det du så den på forresten? Hvis det var en Elkjøp/Expert eller noe så kan jeg kanskje overtale dem til å ta den inn her lokalt også....

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Kjekt om du hadde rapportert tilbake etter at du har fått testet den mer eller evt. kjøpt den. Spesielt int. siden det høres ut som vi vektlegger mye av det samme når det gjelder billedkvalitet, og den Philipsen er aktuell for meg også.

Hvilken butikk var det du så den på forresten? Hvis det var en Elkjøp/Expert eller noe så kan jeg kanskje overtale dem til å ta den inn her lokalt også....
    --------------------------------------------------------------------
    Den finnes ikke på slike steder lenger desverre. Jeg tok en tur på Philips servicecenter her i Oslo for en nærmere titt.

Du finner den også her:

NetOnNet*- Europas første hjemelektronikkbutikk på nettet...

På den annen side så selger jo både elkjøp og expert Philips produkter så det er mulig de kan bestille den for deg.

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •