Ny LCD-tv til rundt 15 000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny LCD-tv til rundt 15 000

I løpet av de neste 2 månedene skal jeg kjøpe min første lcd-tv. jeg kan bruke opp til 15 000 kroner. Jeg skal bruke tv'en til stortsett bare spilling, har sett litt på Samsung LE40M86BD, hva synst dere om den? Noen som har noen erfaringer?
    Størrelsen jeg tenkte meg var 37 - 42", så størrelsen på denne var egentlig ganske perfekt.
    Kommer det noen nye spennende nyheter i denne klassen i nærmeste fremtid? Vil gjerne ha full-HD når jeg først skal ut med så mye peng.
    Jeg trenger rett å slett hjelp til å finne den perfekte tv'en til meg og mine behov. PS. Har en PS3 som jeg skal bruke på den..

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av luffen_1
    I løpet av de neste 2 månedene skal jeg kjøpe min første lcd-tv. jeg kan bruke opp til 15 000 kroner. Jeg skal bruke tv'en til stortsett bare spilling, har sett litt på Samsung LE40M86BD, hva synst dere om den? Noen som har noen erfaringer?
    Størrelsen jeg tenkte meg var 37 - 42", så størrelsen på denne var egentlig ganske perfekt.
    Kommer det noen nye spennende nyheter i denne klassen i nærmeste fremtid? Vil gjerne ha full-HD når jeg først skal ut med så mye peng.
    Jeg trenger rett å slett hjelp til å finne den perfekte tv'en til meg og mine behov. PS. Har en PS3 som jeg skal bruke på den..
    Dette er et meget godt kjøp til ditt bruk! Etter min mening det beste lcd-kjøpet under 25.000,-(hadde faktisk anbefalt deg denne til den prisen også) Har denne selv og bruker mest denne til pc-bruk osv. Men pass på å evt ta med din ps3 og test på den tven du skal kjøpe da det har vært mange som har hatt problemer med bildet/defekter ved bruk av ps3 (inkl. megselv)

Det er en perfekt spillskjerm da oppløsning og farge samt sortnivå er i mesterklasse! Har vanskelig for å tro at det kommer bedre kjøp i den nærmeste fremtid,spesielt i den prisklassen! Anbefales på det aller sterkeste!:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    defekt bilde? nå ble jeg veldig usikker her .. Jeg skal kjøpe den gjennom nette så det går nok ikke å teste det .. Er det denne tv 'en du har fått problemer med det ?
    Forresten er det Full-HD på den og 100hz?

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av luffen_1
    defekt bilde? nå ble jeg veldig usikker her .. Jeg skal kjøpe den gjennom nette så det går nok ikke å teste det .. Er det denne tv 'en du har fått problemer med det ?
    Det er en egen tråd om denne tven her på forumet,du kan lese mer om det der..Vet at det var div "barnesykdommer" forbundet med denne tven f.eks Movie plus funksjonen som slo seg på igjen hver gang man byttet kanal om man valgte å ha dette av..tror også jeg leste at de som har kjøpt tven nylig har fått den siste hardwaren i tven der ps3-problemet er borte. forhør deg litt rundt på forumet..problemet var der i alle fall da jeg hadde en ps3 på hjemlån
    Edit: Det er full hd ja,100hz sier det man kan oppdatere til når neste firmware update til tven kommer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. skal sjekke litt rundt på forumet om jeg finner mer om den .. takk for svar !
    Noen som har andre forsalg til tv?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •