Når nye plasmaskjermer fra Panasonic?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når nye plasmaskjermer fra Panasonic?

Har lenge grublet på ny TV. Har funnet ut etter alt jeg har lest her på AVforum at det må bli plasma fra Panasonic. Disse flotte skjermene har vært på markedet en stund. Har noen av dere peiling på når Panasonic kommer med neste generasjon plasmaskjermer. Kanskje de blir bedre enn Pioneer og billigere

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opoidos
    Har lenge grublet på ny TV. Har funnet ut etter alt jeg har lest her på AVforum at det må bli plasma fra Panasonic. Disse flotte skjermene har vært på markedet en stund. Har noen av dere peiling på når Panasonic kommer med neste generasjon plasmaskjermer. Kanskje de blir bedre enn Pioneer og billigere
    Den 10.generasjonen med plasmaskjermer fra Panasonic (PX70, PV700, PZ70, PZ700 osv) har vel ikke vært på markedet så veldig lenge. Slik jeg har skjønt det har de enda ikke kommet med alle modellene i denne generasjonen.

Har hørt rykter om at det skal være en PZ750 på vei i høst. Den er jeg spent på!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette en skjerm med full HD?

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske at alle PZ skjermene har Full HD

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom vel sånn ca i Mai til Norge de første modellene i 10ende generasjonen, om jeg ikke husker feil. En ny generasjon kommer nok ikke før om godt over et halvt år.

Ellers ville jeg ikke vært så opphengt i full HD. Om du ikke skal ha 60", og sitte 1,5 m fra TV'en da.... Selv har jeg 508 XD fra Pioneer, som konverteres opp og omprosseserer til 1080p/24, men er en 768p skjerm, så er jo ikke ren full HD. Resultatet er fantastisk på HD DVD, og gjør ikke noe at jeg kun sitter 2.20-2.30m fra skjermen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Alle PZ modellene har FullHD oppløsning på panelet. Alle PZ modellene har vel også antirefleks belegg på skjermflaten husker jeg riktig. Om de støtter 1080p/24 vet jeg ikke. Tror ikke det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •