Handle 50" plasma, den, den eller den?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer bastard81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Handle 50" plasma, den, den eller den?

Heisann. Er på vippet til å handle 50" plasma men har kommet i tvil mellom 3 varianter og lurte på om dere hadde erfaringer til hvilken jeg burde ta?
    Philips 50" Plasma-TV 50PFP5532D kr 17995,
    Panasonic 50" plasma-TV TH50PX70E kr 17995
    eller LG 50" Plasma-TV 50PC56 kr 17995

Lefdal - Velkommen til Lefdal Elektromarked - Alltid billig! Mobiltelefon, Digitalkamera, Bærbar-pc, Videokamera, TV, LCD, Plasma, MP3, Hvitevarer, Data, Vaskemaskin, GPS

Har kun sett LG og Panasonic i butikken og er omtrent like imponert over begge, har en 15 år gammel 28" tv nå så har ikke greie på hva jeg ser etter.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bastard81
    Heisann. Er på vippet til å handle 50" plasma men har kommet i tvil mellom 3 varianter og lurte på om dere hadde erfaringer til hvilken jeg burde ta?
    Philips 50" Plasma-TV 50PFP5532D kr 17995,
    Panasonic 50" plasma-TV TH50PX70E kr 17995
    eller LG 50" Plasma-TV 50PC56 kr 17995

Lefdal - Velkommen til Lefdal Elektromarked - Alltid billig! Mobiltelefon, Digitalkamera, Bærbar-pc, Videokamera, TV, LCD, Plasma, MP3, Hvitevarer, Data, Vaskemaskin, GPS

Har kun sett LG og Panasonic i butikken og er omtrent like imponert over begge, har en 15 år gammel 28" tv nå så har ikke greie på hva jeg ser etter.

Kjøp Panasonic'en du, den har fått skamros overalt av alle. Har tilgode å se noen som uttaler noe negativt om PX70-serien, ihvertfall prisen tatt i betraktning.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel omtrent ha lastebil for å få hjem denne fra butikken eller er det mulig å få den i en standard personbil om man fjerner all embalasjen kanskje.

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det skal gå fint med en personbil uten å fjerne noe embalasje. hvis du kan legge ned setene da..

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei...

jeg får selv Panasonic PX74 50" imorra, vis jeg er heldig... Det var 3uker bestillingstid.... Hva jeg må betale enda er usikkert, skal bytte inn en Samsung. Får iallefall en god pris, siden jeg kjenner butikksjefen godt.
    Men tviler på at den blir så lav som 18tusen, det jeg har hørt selv & fra Expert(hvor jeg handler) er at hverken Lefdal/Elkjøp, Elprice & Siba ikke klarer å levere skjermene...

Mulig ting har skjedd siden jeg var der sist, men har ting endret seg, vet jeg at jeg iallefall skal ha den til den prisen:-)

Jeg vil no iallefall anbefale Panasonic, har hatt den den gamle serien PV. Å var strålende fornøyd med den... Så jeg ser virkelig fram til å få PANASONIC i hus igjen:-)
    Har sett på flere merker, men panansonic gir nok mest for pengene...(itilegg til at den endelig er å få i svart) Er vel kun en som slår panasonic, å det er pioneers nye skjermer... Et sinsykt bilde & en sinsyk pris...

lykke til...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elprice leverer skjermene nå. Lefdal får visst disse inn imorgen tror jeg.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phillips's 50" kan ikke måle seg mot Panasonic'en. Gå for Panasonic'en, det er et sikkert valg og veldig mye TV for pengene.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •