Ny TV i morgen! Hvilken? 10-15.000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rune83
    Spørs på bruken, er det film og tv hadde eg vurdert Panasonic sin 42 plasma TH42PX70, tror eg den heter eller noe lignende.
    Panasonic sin 7 generasjon plasmaskjermer.
    Mange mener jo dette er den plasmaen med mest for pengene. Fått god kritikk i tester og ser relativt stillig ut for prisen.
    Har sett den til rundt 11000
    Det er vel 10. gen til panasonic

Sitat Opprinnelig postet av TwistedMind
    Da ble det en panasonic pv70 på meg Men lurte på en ting, er 42pv70 og 42px70 samme tv?
    Bra kjøp! Du finner ikke noe bedre til denne prisen, det er rett og slett en knall tv!

px70 har innebygd digital dekoder for bakkenett som bruker mpeg2 noe vi ikke har bruk for i norge da det nye digitale bakkenettet bruker mpeg4 som er mye bedre! Så forskjellen mellom pv70 og px70 er ikke av betydning i norge....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aah, supert! Nå ble jeg brukbart stressa her en stund så de er begge testvinner da regner jeg med.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mesa/Boogie
    Jeg anbefaler Samsung LE-40m86 over alle andre lcd tver. Den har 15.000:1 i kontrast og et sortnivå jeg ikke trodde var mulig på lcd.Sort er virkelig blekksort! Den Tatungen du prater om hadde jeg selv før jeg kjøpte Samsungen og forskjellen gidder jeg ikke engang å snakke om,så stor er den..
    Jeg visste nesten ikke hvordan farger så ut før jeg fikk Samsungen..

Jeg vurderte faktisk Pioneer 50" plasma da jeg ser veldig mye på film i tillegg til å bruke skjermen til pc,men syns faktisk bildet var nesten like bra som på Pioneeren (en skjerm til over det dobbelte)pluss at man uten stress kan bruke den over lengre tid uten å bekymre seg for innbrenning (et problem jeg var plaget enormt med da jeg hadde min LG plasma)
    Full HD er også et ekstremt stort pluss med denne skjermen.. Spiller du mye spill i høy oppløsning,kan jeg love deg du har mange gode timer foran deg!
    Jeg kommer i alle fall til å beholde denne skjermen frem til jeg skal oppgradere til Pioneer sin 50" Full HD plasma,og den koster 80.000,-
    Lcd har blitt så bra nå at jeg syns fordelene er fler enn på plasma tver
    Tror forøvrig du får denne til rundt 15.000,- nå,ellers kan du muligens gjøre ett kupp på bruktmarkedet
    Den 15000:1 kontrasten på m86 er dynamisk og kan ikke måle seg med panasonic sin 10000:1 reel kontrast! Om sort ser sort ut betyr nødvendigvis ikke at alle detaljene i mørket kommer frem, det er her plasma glimter til

Førøvrig koster den nye Pioneer 50" FullHD plasmaskjermen 50000

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TwistedMind
    Aah, supert! Nå ble jeg brukbart stressa her en stund så de er begge testvinner da regner jeg med.
    Ja, så absolutt! De er like gode begge modellene! Akkurat det samme bildet fra begge

Gratulerer igjen, du har sannsynligvis gjort det beste tv kjøpet man kan gjøre nå, prisen tatt i betraktning

Kos deg masse med den nye tv'en, sørg for å for den med gode bilder fra en bra dvd spiller

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Skal teste ut noen filmer med denon spilleren min nå!

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Den 15000:1 kontrasten på m86 er dynamisk og kan ikke måle seg med panasonic sin 10000:1 reel kontrast! Om sort ser sort ut betyr nødvendigvis ikke at alle detaljene i mørket kommer frem, det er her plasma glimter til

Førøvrig koster den nye Pioneer 50" FullHD plasmaskjermen 50000
    så faktisk at den hadde blitt kraftig satt ned ja! Hi-fi center kjeden hadde faktisk et par demo-modeller til 36.000,- ,men jeg var for sent ute

Kontrasten er nok ikke reel nei,men jeg mener selv det er så nærme man kommer plasmakvalitet idag,for plasma har jo uten tvil bedre bilde på film og tv-sendinger,men lite kompatibelt med pc osv..jeg bruker nesten utelukkende HTPC på min tv,så plasma for min del er helt utelukket..Sammenliknet m86 med 50" til Pioneer,og jeg så forskjell,men hvem som var best klarte jeg ikke å bestemme meg for(til mitt bruk)..Dette er min høyst objektive mening så klart,så jeg anbefaler alle som skal kjøpe tv å se etter hva man liker best selv,ikke hva alle mulige specs sier..noen kan kanskje like ett tv med 5000:1 i kontrast fremfor et med 10000:1..men det er jo uansett at man får hva man betaler for,så prisen gir uansett en liten pekepinn med visse unntak *kremt Sony *

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mesa/Boogie
    så faktisk at den hadde blitt kraftig satt ned ja! Hi-fi center kjeden hadde faktisk et par demo-modeller til 36.000,- ,men jeg var for sent ute

Kontrasten er nok ikke reel nei,men jeg mener selv det er så nærme man kommer plasmakvalitet idag,for plasma har jo uten tvil bedre bilde på film og tv-sendinger,men lite kompatibelt med pc osv..jeg bruker nesten utelukkende HTPC på min tv,så plasma for min del er helt utelukket..Sammenliknet m86 med 50" til Pioneer,og jeg så forskjell,men hvem som var best klarte jeg ikke å bestemme meg for(til mitt bruk)..Dette er min høyst objektive mening så klart,så jeg anbefaler alle som skal kjøpe tv å se etter hva man liker best selv,ikke hva alle mulige specs sier..noen kan kanskje like ett tv med 5000:1 i kontrast fremfor et med 10000:1..men det er jo uansett at man får hva man betaler for,så prisen gir uansett en liten pekepinn med visse unntak *kremt Sony *
    Bruker utelukkende HTPC med min pana plasma, og jeg tenkte ikke engang tanken på lcd.. Lite kompatibilitet? neh =)

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flop|s
    Bruker utelukkende HTPC med min pana plasma, og jeg tenkte ikke engang tanken på lcd.. Lite kompatibilitet? neh =)
    Hmm..Meget mulig at jeg bare har blitt (inn)brent tidligere med en plasma som ikke tålte dette,men man kjøper jo av erfaring..Men jeg sitter i timesvis på nettet med min tv,så noe innbrenning ville det uansett ha blitt..Jeg merker også at bildet er bedre på lcd til nettlesning osv(min objektive mening så klart)..men hver til sin smak!
    Angrer ikke et sekund på mitt kjøp,men har null problem med å forstå at folk velger plasma,som sagt en smakssak

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Vant også en slik LG 47LF66 til 16,7K ..

Hvordan var skjermen?

Tommy

Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    i går kveld vant jeg akkurat LG 47LF66 på netthandelen til 17k. selges i butikker til 26k. får den på mandag, og det skal bli drabelig spennende å se hvor bra bildet er på den skjermen. sparte jo 9k i forhold til å kjøpe den i butikken så trur ikke jeg har gått på en veldig stor smell(håper jeg)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjetilp
    Panasonic TH42PX70 til 10995,- er vel i mine øyne det beste kjøpet i denne klassen. Veldig bra bildekvalitet og mange innganger! Lykke til :-)
    Får den til 9391,- på STRETTO / PLASMA

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •