Valg av TV, en rekke spørsmål?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av TV, en rekke spørsmål?

Hei!
    Har tenkt og lest mye om tver i det siste, men klarer likevel ikke å bestemme meg.
    Bestilte meg en 46" D3000, men det skulle vise seg at den aldri kommer. Så nå har jeg begynt letingen igjen.
    Plasma eller LCD?
    Skal primært brukes til film, tv og noe X-360.
    Den kommer til å være koblet til en HTPC, men skal nesten bare vise film og tv-serier fra den.
    Er det da noen stor fordel med LCD, eller dette kun ved surfing, spilling o.l.?

Prisklasse max 20.000 gjør ingenting om budsjettet ikke blir brukt helt opp. (Er også åpen for en liten sprekk hvis det betyr mye for kvaliteten)
    Størrelse minst 40" (sitteavstand 4 meter+)

Noen som har noen gode forslag ville jeg satt kjempepris på det. Ser helst at tven er på lager, begynner å bli veldig lei av å vente på tv nå.

På forhånd takk
    o.d.b

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sitter midt oppi akkurat den samme båten som deg

Har vel kommet frem til at jeg ønsker meg plasma. Panasonic 50PX70E er øverst på ønskelisten, når den er priset helt ned mot 16k enkelte steder. Leveringstiden på denne er et trist kapittel dessverre. Og alternativt 50PZ700 til 20k hos multicom. Men er usikker på denne, diverse tester sier at den kan ha noe dårlig lysstyrke. Jeg har iallefall skjønt at Panasonic er tingen om du skal ha en bra plasma til en fornuftig pris. Er forøvrig også nysgjerrig på hvordan pc tilkoblet en 1366x768 plasma fungerer. Jeg antar at med denne oppløsningen skulle det ikke være noe problem å bruke windows litt mer enn kun til å se på film?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av o.d.b
    Hei!
    Har tenkt og lest mye om tver i det siste, men klarer likevel ikke å bestemme meg.
    Bestilte meg en 46" D3000, men det skulle vise seg at den aldri kommer. Så nå har jeg begynt letingen igjen.
    Plasma eller LCD?
    Skal primært brukes til film, tv og noe X-360.
    Den kommer til å være koblet til en HTPC, men skal nesten bare vise film og tv-serier fra den.
    Er det da noen stor fordel med LCD, eller dette kun ved surfing, spilling o.l.?

Prisklasse max 20.000 gjør ingenting om budsjettet ikke blir brukt helt opp. (Er også åpen for en liten sprekk hvis det betyr mye for kvaliteten)
    Størrelse minst 40" (sitteavstand 4 meter+)

Noen som har noen gode forslag ville jeg satt kjempepris på det. Ser helst at tven er på lager, begynner å bli veldig lei av å vente på tv nå.

På forhånd takk
    o.d.b
    4 meter+,så gå for en 50 tommer ihvertfall,plasma er mitt råd i ditt tilfelle.Panasonic sin PV70 50 tommer er nede i 15000 nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Bare de dyreste tvene er nok på lager desverre,det er sånn de tømmer lommeboka di.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.
    Jeg går nok får TH-50PX70.
    Ser ut som mange her på forumet er fornøyd med den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •