Dårlig eller god erfaring ved kjøp av TV på nett ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dårlig eller god erfaring ved kjøp av TV på nett ?

Har en del erfaring ved kjøp av film og bøker o.l. men aldri turt å kjøpe større ting som TV på nett. Kan ikke du som har god eller dårlig erfaring med kjøp av TV fra webshop dele dine erfaringer med forumet ? Hvis kjøpet har gått greit har du hatt problemer og tatt kontakt med nettstedet? Fikk du god hjelp? Gleder meg til å lese. På forhånd takk.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min tv fra Norek.no ( gjennom jobb riktignok ) men den kom frem et par dager og hadde ingen problemer.

Pappa kjøpte en 50" Sagem fra komplett ( tror jeg ) For 2 år siden. Den gangen kom tv`en etter 1 uke og ble plassert på stuen. I vinter hadde de en brann, som gjorde at tv`en ble totalt røykskadet. forsikringsselskapet i samarbeid med nettstedet ( var en liten tvist om hvem som skulle dekke) ble enig om at Pappa kunne sende tv`en til nærmeste rep. sjappe og fremtiden skulle bli avgjort der. Tv`en ble reparert og ikke noen kostnader ble gitt til han.

Har egentlig ikke hørt noe negativt etter kjøp av større ting fra "seriøse" nettbutikker. Har hørt mer negativt etter kjøp over disk fra de store kjedene...

Hvis det er noe som er negativt så er det at man må organisere pakking og sending selv, hvis uhellet er ute..

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte tv på nett.

Panasonic 42PX70E
    Det tok noe tid etter som tvn var utsolgt i Norge og måtte produseres i Japan først.
    Fulgte med hvor tvn var hele tiden med pakkesporing.

Bare se om esken har fått skader under ankomst som kan ha skadet produktet og ta bilder så har du bevis om det skulle oppstå problemer.
    Ta vare på alle papirer er et selvfølge garanti og angreskjema spesielt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •