Tips/hjelp til nytt fjernsyn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips/hjelp til nytt fjernsyn

Hei!

Er på utkikk etter nytt fjernsyn, og som alle andre har eg oppdaga at dette ikkje er så heilt enkelt lenger. Føler at eg er nokså oppdatert, men likevel at eg manglar mykje på at eg er oppdatert nok til å berre hive meg utpå.

Har lestr ein del på forumet her og snappa opp mange tips, samt lese tidsskrift, testar samt snakka ein del med folk innnan bransjen. Prisane har tidlegare vore litt stive for mi lommebok, men no byrjar kvaliteten i midtre/nedre prissjikt å koma seg så mykje at eg føler for å byte ut sonykassa mi på 28" frå tidleg 90 tal...

Etter alle mine uttalege rundar på utkikk etter info har eg kome fram til, primært, desse modellane:

Sony KDL-40D3000

Toshiba Regza 37C3000PG:-D

Toshiba Regza 37X3000PG:neutral:

Er sjølv mest gira på 37C3000PG, då eg ikkje er overbevist om at eg har noko stort behov for full HD, samt at prisen passar betre enn på sonyen.

Fjernsynet skal brukast fyrst og fremst til vanleg fjernsyn kikking, litt xbox og litt film. Etterkvart vil eg nok koble PC til også (derfor eg gjekk for LCD framfor plasma).

Nokon som vil vera venlege og bidra med tips og råd i forhald til kva eg bør velje, kanskje du også har eit anna betre tips innan same prisklasse og storleik?

Takkar for allle svar!

Newcomer torhhi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KingOnan
    Hei!

Er på utkikk etter nytt fjernsyn, og som alle andre har eg oppdaga at dette ikkje er så heilt enkelt lenger. Føler at eg er nokså oppdatert, men likevel at eg manglar mykje på at eg er oppdatert nok til å berre hive meg utpå.

Har lestr ein del på forumet her og snappa opp mange tips, samt lese tidsskrift, testar samt snakka ein del med folk innnan bransjen. Prisane har tidlegare vore litt stive for mi lommebok, men no byrjar kvaliteten i midtre/nedre prissjikt å koma seg så mykje at eg føler for å byte ut sonykassa mi på 28" frå tidleg 90 tal...

Etter alle mine uttalege rundar på utkikk etter info har eg kome fram til, primært, desse modellane:

Sony KDL-40D3000

Toshiba Regza 37C3000PG:-D

Toshiba Regza 37X3000PG:neutral:

Er sjølv mest gira på 37C3000PG, då eg ikkje er overbevist om at eg har noko stort behov for full HD, samt at prisen passar betre enn på sonyen.

Fjernsynet skal brukast fyrst og fremst til vanleg fjernsyn kikking, litt xbox og litt film. Etterkvart vil eg nok koble PC til også (derfor eg gjekk for LCD framfor plasma).

Nokon som vil vera venlege og bidra med tips og råd i forhald til kva eg bør velje, kanskje du også har eit anna betre tips innan same prisklasse og storleik?

Takkar for allle svar!
    Jeg har vært i samme situasjon som deg, skulle gå fra standard oppløst plasma til HD-klar LCD.

Har også brukt AVforum aktivt over lengre tid for å bestemme meg, samt lest mye tester bl.a. i Lyd & Bilde og Hjemmekino.

Vurderte selv å spare en tusenlapp eller to, men har nå landet på Sony 40D3000 som ble bestilt i helgen.

Alle tester er enige i at det er en fantastisk tv, og jeg tror den tusenlappen eller to jeg bruker ekstra vil være verdt det - dette er en tv jeg ønsker å nyte i mange år fremover :-D

Den har 100hz Motionflow, den har 3 stk HDMI ver. 1.3, den takler 1080p24, osv osv .......

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett lenge på den sonyen, men har ikkje heilt greid å fordøye prisen. Byrja å mjuke opp kona litt då eg såg dei gjekk så mykje ned i pris for litt sidan.

Er ikkje heilt overbevist om at dei ekstra lappane for sonyen er verdt det kontra toshibaen enno...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •