Det endelige valgets kval, 1080p ja, men 46W2000 eller 46M86 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det endelige valgets kval, 1080p ja, men 46W2000 eller 46M86 ?

Disse to er da fortsatt mine to beste kandidater for ny tv, har nå fådd flyttet og bor nå i stavanger. Har hørt litt forsjellige ting om begge disse tvene og har selv egen mening om begge, men er likevel ikke helt sikker.

Hvilke av disse to er egentlig best til spilling, Hvilken har best bilde på DVD.
    hvet at det skal komme nye modeller snart, men det skal vel muligens ikke bli før oktober og i tillegg de vil da være på topp da av pris og vil da vel sikkert ikke før etter nyttår ligge på en slik grei pris slik som disse.
    22.000 for en 46" LCD TV er meget god pris og i tillegg FULL HD.

Uten å henge meg altfor mye opp i forsjellene mellom tvene så vil jeg nå da helst vite den beste fordelen med den beste tven. vurderte egentlig m86 for hvor SORT bilde iallefall "så" ut som, men om sonyen ellers er bedre i bildebehandlig det hvet jeg jo ikke... har jo ellers ikke sedd en skikkelig godt kalibrert W2000 i tillegg med dempet lys rundt og dimmet bakbelysning, så kan ikke si så mye der.
    M86 har jeg også bare sedd i lyse rom og da ser sortheten meget bra ut, men om den ser like bra i ett helmørkt rom er jeg derimot ikke 100% sikker på.
    Håper å få kjøpt en av disse i løpet av neste uke, men trenger hjelp til valget.

EDIT: har forhørt meg litt rundt her og kan få sonyen til 21.000, samsungen muligens samme, kanskje 21.500 iallefall...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke noe om hvem som er best, men W2000 får du til litt over 18500 i en nettbutikk hvis du sjekker selv;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse modellene er ganske jevnverdige. Her kan man egentlig velge den tv'n som man synes har best design.

Hvis Samsung nå har rettet opp alle bugs'ene som de tidligere utgavene har vært plaget med, vil jeg si at den er best av de to.

M86 har kanskje hakket kvassere svartnivå.
    M86 har flere og bedre tilkoplingsmuligheter.
    M86 er litt mer fremtidsrettet da den bla støtter 1080P/24Hz signaler.

W2000 har matt skjermflate, slik at man ikke blir plaget av reflekser.
    W2000 har ikke vært noe særlig plaget med ikkefungerende funksjoner.

Dette er hovedforskjellene slik jeg ser det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •