37" til pc, vanlig titting og konsoll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer T_Trosten sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" til pc, vanlig titting og konsoll

Hei

Skal kjøpe meg en ny tv nå, men vet ikke helt hvilken. Kommer til å bruke den til vanlig tv titting, spille på ps2 (og antagligvis ps3 etterhvert) og jeg kommer til å koble den til pc'en.

I og med at jeg skal bruke den sammen med pc'en vil jeg ha så høy oppløsning som mulig, men jeg har ikke lyst til å ende opp med en tv, med høy oppløsning og elendig bildekvalitet.

Har tenkt litt på Toshiba 42X3030D og 37X3030DG etter at 37" fikk terningkast 6 på lyd og bilde. Jeg har også begynt å tenke på de nye tv'ene fra sony, er det noe å vente på?
    Eller er det noe annet som kan være noe?

Opprinnelig tenker jeg meg å bruke 13-15'000, men kan gå opp til 20'000 hvis det er nødvendig for at jeg skal bli fornøyd.

Thomas

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også vurdert X serien, men ta en titt på Z serien, jeg startet en tråd om den her: http://avforum.no/forum/tv-apparater...-z-series.html
    Z serien er High End serien til Toshiba.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm... og det er jo ikke noen prisforskjell heller... Hva er forskjellen på x og z serien? Er det 1:1 pixelmapping, eller hva det nå heter på denne skjermen?

Var forøvrig en tur på elkjøp i dag, og der ble jeg anbefalt LG 37LY95, hvordan er den? og jeg ser nå at det ikke er så stor forskjell opp til 42", noen forskjell på disse to igjen?

Edit:
    Sitat Opprinnelig postet av Thosiba uk
    PC Input WXGA The dedicated WXGA input mode delivers pixel-for-pixel mapping at the full 1366x768 resolution for the most stable PC image imaginable.
    Vil det si at med Hdmi->dvi kabel til pc, så vil jeg ikke få høyere oppløsning en 1366x768?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager dobbelpost