Toshiba Regza Z Series - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 16 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 304
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere som nå har kjøpt enten 42" eller 47" hos pixmania, hvordan opplever dere denne siden?
    Jeg ser på tv'er i prisklassen 12-14.000kr. Når jeg ser 42Z3030 hos pixmania til 13.100 kr er det utrolig fristende å bare smelle til med en gang, men har hørt myyye negativt om pixmania, aner ikke hva som er sant eller ikke, vil derfor vite om noe av det er sant.
    Hvordan er det med garanti, har de kjøpt den ut av toshiba, og ellers, virker siden seriøs? Alle har fått varene sine uten problemer?

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacManus
    Dere som nå har kjøpt enten 42" eller 47" hos pixmania, hvordan opplever dere denne siden?
    Jeg ser på tv'er i prisklassen 12-14.000kr. Når jeg ser 42Z3030 hos pixmania til 13.100 kr er det utrolig fristende å bare smelle til med en gang, men har hørt myyye negativt om pixmania, aner ikke hva som er sant eller ikke, vil derfor vite om noe av det er sant.
    Hvordan er det med garanti, har de kjøpt den ut av toshiba, og ellers, virker siden seriøs? Alle har fått varene sine uten problemer?
    Jeg ville ikke kjøpt der, du får sikkert tven , men vær klar over at du får kun 1 års garanti på den , ved kjøp i Norge får du 2års garanti og 5års reklamasjonsrett.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Jeg ville ikke kjøpt der, du får sikkert tven , men vær klar over at du får kun 1 års garanti på den , ved kjøp i Norge får du 2års garanti og 5års reklamasjonsrett.
    Hvordan kan man få mindre garanti fra pixmania? Er jo merket selv som har garanti, sett at ingen har kjøpt dem ut av den. Man får jo sjeldent 2 års garanti i norge på ting, men 5 års reklamasjon er greit nok, den er fin å ha.
    Men den er jo så mye dyrere her i norge!

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå? Er det noen som har fått denne og kan gi litt inside-info? Bildekvalitet? Kontrast? Farger?

Lurer litt på om det skal bli en flat Jul på meg i år...

Toshiba 42Z3030D 42" LCD-TV Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacManus
    Men den er jo så mye dyrere her i norge!
    Netshop skal ha 13.999,- !!!?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ratata
    Netshop skal ha 13.999,- !!!?
    Det er ikke gale pris i det hele tatt! Vurderer å bestille med en gang. Den prisen har de satt ned idag!

Men folk er fornøyde med denne tv'en generelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Test nov-07 av 42Z3030d

Gikk inn på alatest.no og fant denne:

Toshiba Regza 42Z3030D 42in LCD TV - TrustedReviews

): Foruten ikke helt optimal svartnivå, er det utelukkende rosende omtale av denne tv'n i denne testen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StepWolf
    Gikk inn på alatest.no og fant denne:

Toshiba Regza 42Z3030D 42in LCD TV - TrustedReviews

): Foruten ikke helt optimal svartnivå, er det utelukkende rosende omtale av denne tv'n i denne testen.
    Har lest en del tester om den og det virker som den skal være veldig god. Men er den bedre enn Samsung 40M86?

Eller det største spm er om jeg skal investere 1.500kr til for Philips 7772 for denne Philips tv'en. Denne har jeg sett, og jeg var mektig imponert over bildet. Den var vesentlig bedre enn Samsung 40M86 og myyye bedre enn W2000.
    Jeg kan få denne Philips tv'en til 16.000 og ikke 17.000 som expert har den til.
    Har ikke klart å finne noen tester av den enda, så lurer på om noen vet noe om den.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Min første melding på forumet. Har brukt det flittig til produkterfaringer den siste tiden, men ikke vært registrert før nå.

Har lenge vurdert frem og tilbake på hvilke LCD-TV jeg skulle kjøpe. Siktet meg egentlig inn på en Samsung M86, og har fulgt med prisen på denne i lang tid. Etter å ha sett mye skryt av Z3030, begynte jeg å se mer på denne, og i dag fant jeg 47Z3030D til 15.563 hos Pixmania. Dette er ca. 6.000 mindre enn normalprisen i norske nettbutikken, og da klarte jeg ikke å unngå å legge inn en bestilling til tross for at jeg ikke har funnet noen tester av denne. Så lengde den ikke skiller seg nevneverdig ut i negativ retning fra 42Z3030D, bør jeg i følge flere tester være rimelig trygg.

Hvis det er noe jeg har oversett, og som kan forklare den vanvittig lave prisen, er jeg takknemlig for et lite hint om dette slik at jeg kan kansellere ordren... men dette må skje fort, for den blir levert innen 48 timer ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jarlsberg
    Hvis det er noe jeg har oversett, og som kan forklare den vanvittig lave prisen, er jeg takknemlig for et lite hint om dette slik at jeg kan kansellere ordren... men dette må skje fort, for den blir levert innen 48 timer ;-)
    Til den prisen er det et meget godt kjøp, 52" utgaven fikk meget god kritikk i siste Hjemmmekino. Men prisen kan ikke forklares, Pixmania kjører noen råe priser innimellom.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser i testen til Hjemmekino at 52" utgaven ikke støtter 1:1 pixelmapping over hdmi på pc. Dette må vel være feil av Hjemmekino? Ifølge manualer og andre forumer fikk jeg uttrykk av at den støttet 1920x1080 over DVI-HDMI. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er i tilfelle utslagsgivende for min del om jeg går for denne TV'en eller ikke.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leire
    Ser i testen til Hjemmekino at 52" utgaven ikke støtter 1:1 pixelmapping over hdmi på pc. Dette må vel være feil av Hjemmekino? Ifølge manualer og andre forumer fikk jeg uttrykk av at den støttet 1920x1080 over DVI-HDMI. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er i tilfelle utslagsgivende for min del om jeg går for denne TV'en eller ikke.
    Nå husker ikke jeg ordrett hva som stod i HK. Men det stod vel ikke noe om at den "ikke støttet 1:1 pixelmapping over HDMI på pc"? Det stod vel at den ikke støtter full HD fra pc? Det står ikke noe om HDMI der.

Saken er i allefall den at TV'n støtter full HD (1080p) over HDMI, men ikke via VGA-porten.

HK burde absolutt forklart at de regner pc ensbetydende med VGA..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker heller ikke ordrett hva som sto i HK, men mener det var DVI-HDMI de snakket om. At den ikke støtter dette over VGA er egentlig egntlig ikke så nøye for min del. Siden det er forskjellig panel på 52" og 47" kan det jo i verste fall være at det ikke støttes på 52" versjonen eller at HK fikk et dårlig ekseplar av TV'en. Manualen sier iallefall full 1080p støtte over HDMI og komponent.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved bruk av PC via HDMI kan du vel uansett sette oppløsningen manuelt, og således få 1:1 pixelmapping på den måten, selv om TVen ikke skulle støtte dette. Mener å ha lest at TVen har WXGA via DVI (ikke WUGXA).

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jarlsberg
    Ved bruk av PC via HDMI kan du vel uansett sette oppløsningen manuelt, og således få 1:1 pixelmapping på den måten, selv om TVen ikke skulle støtte dette. Mener å ha lest at TVen har WXGA via DVI (ikke WUGXA).
    Er det DVI inngang på den da? Via HDMI støtter den uansett full HD, spiller ingen rolle om kilden er PC eller annet. Om du kan slå av evt overscan er derimot en annen skål. Jeg vet ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager. Mente VGA og ikke DVI. Fant en PDF på nettet, og kontakten het PC, men lignet på VGA - så jeg regner med det er det som menes.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Z-Series

Fikk 42" i hus i går. Bildet virker veldig bra, men har et par spørsmål: Hvordan "låser " man innstillingene på hver enkelt inngang? Hvis noen har formeninger om gode instillingsverdier er det også interessant..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blueray?

Hva vil det i praksis si at Toshiba bruker HDVD og ikke Blueray?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke helt med på hvordan dette spørsmålet er relatert til denne TVen. TVen takler både HD-DVD og Blu-Ray, og hvem som lager HD-DVD/Blu-Ray-spilleren har ingen betydning.

Eneste betydningen jeg kan se i forhold til TVen er at fjernkontrollen muligvis kan brukes sammen med spiller av samme merke. Har ikke sett fjernkontrollen til denne, så jeg vet ikke om det er riktig i dette tilfellet, men det er i alle fall ikke uvanlig.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå mottatt min 47Z3030 fra Pix. Har foreløpig kun foretatt en grovkalibrering. Men jeg synes det sålangt ser meget bra ut:smile:

Side 9 av 16 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •