Toshiba Regza Z Series - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16
Viser resultater 301 til 304 av 304
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dårlig bilde

Sitat Opprinnelig postet av jackowacko
    Hei! Jeg kjøpte en toshiba 52z3030 dg for et pr dager siden. Er det noen andre som har denne som sliter med et litt kornette bilde i blant. spesielt på lyse brunfarger. eller noen som vet hva det kan være? kan det være noe galt med tvn? har prøvd å stille på oppløsning og forskjellig, men det endrer ikke noe på det. Har også kjøpt ps3, så tviler på det er noe med den. i og med at det blir det samme kornette/prikkette bilde når jeg ser på vanlig tv kanaler. Men på andre farger igjen er bilde helt fantastisk. virker litt rart.
    Har en 42Z3030D selv. Har hatt den i over ett år nå, og er veldig godt fornøyd. Jeg leste imidlertid en test av tv'en tidligere, der testeksemplaret viste seg å være et mandagsprodukt. Problemet ble i testen beskrevet som "horrible shimmering effects around edges, especially around peoples' faces on close-ups". Det ble hentet inn et nytt testeksemplar som ikke hadde problemet. På slutten av testen nevnes det også at en del lesere har rapportert tilsvarende problemer med sine tv'er, så det er tyligvis en del mandagsprodukter i omløp. Les hele testen her:
    Toshiba Regza 42Z3030D 42in LCD TV Review - TV Reviews - TrustedReviews

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg har samme tveen som han øverst 52 Z 30 DD
    har du noen forslag til instillinger?
    hva mener du med Mandagsprodukt?
    Jeg har kobelt via Hdmi, en kabel til tv en til forsterkern, hdmi til dvdopptager og scart til tv fra den..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva instillingene angår, så kan jeg ikke huske alt i farta og har ikke tv'en foran meg, men husker jeg satte lysstyrken ganske lavt. Lavere enn 50%, men jeg har en veldig mørk tv-stue. Fabrikkisntillingen gir skarpe farger, kontrast etc og jeg mener jeg dempet det meste en smule.

Med mandagsprodukt mener jeg et enkeltstående produkt med masse feil, hvor resten av produktene i samme serie kan være helt ok. I england bruker de utrykket “Friday afternoon” produkt? for å beskrive det samme.

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hvordan du har koblet sammen enhetene, men en veldig ryddig måte å koble opp på, er å koble alle enheter som dvd, blueray, dekoder, playstation etc. til forsterker med best mulig kabel, og så koble forsterker til lcd med hdmi. Men det krever en forsterke som støtter dette. I tillegg kan det være greit å koble de viktigste enheten dirkete til lcd'en, slik at man slipper å bruke forsterkeren hele tiden (litt styr å slå på forsterkere hvis man f.eks. bare ønsker å surfe gjennom kanalene).

Svaret kommer seint men godt, håper jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Aly

Sitat Opprinnelig postet av aly
    Hva instillingene angår, så kan jeg ikke huske alt i farta og har ikke tv'en foran meg, men husker jeg satte lysstyrken ganske lavt. Lavere enn 50%, men jeg har en veldig mørk tv-stue. Fabrikkisntillingen gir skarpe farger, kontrast etc og jeg mener jeg dempet det meste en smule.

Med mandagsprodukt mener jeg et enkeltstående produkt med masse feil, hvor resten av produktene i samme serie kan være helt ok. I england bruker de utrykket “Friday afternoon” produkt? for å beskrive det samme.

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hvordan du har koblet sammen enhetene, men en veldig ryddig måte å koble opp på, er å koble alle enheter som dvd, blueray, dekoder, playstation etc. til forsterker med best mulig kabel, og så koble forsterker til lcd med hdmi. Men det krever en forsterke som støtter dette. I tillegg kan det være greit å koble de viktigste enheten dirkete til lcd'en, slik at man slipper å bruke forsterkeren hele tiden (litt styr å slå på forsterkere hvis man f.eks. bare ønsker å surfe gjennom kanalene).

Svaret kommer seint men godt, håper jeg

Neida seint men godt som du sa, kan du sjekke opp litt nærmere senere ?
    vil gjerne ha mest mulig riktig
    Skal få en til å stille å koble opp er ikke så flink der,.

Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •