Trenger litt hjelp med min PV500! HASTER HASTER!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt hjelp med min PV500! HASTER HASTER!!

Heisann

Jeg sitter nå med pcen på tven. Den er koblet via VGA inngangen. Det er jo fotballkamp ikveld. Kunne så gjerne tenkt meg å ha fotballkampen i ett lite hjørnet nederst på skjermen mens jeg jobber.

Har fått til å få tvsignaler og alle andre kilder, bortsett fra VGA og HDMI samtidig med tven. Er det ikke mulig dette? Jeg trykker på multiwindow knappen, får opp valget om å bytte kilde. Kommer til Component, og så går den tilbake til AV1.

Har også byttet om på vinduet, slik at pc vinduet er størst og den andre kilden er liten. Da får man opp en fargekode for hver kilde. Gul som component ligger på, sammen med HDMI og VGA kommer opp. Men trykker jeg flere ganger på gul som jeg ville gjort til vanlig får jeg ikke opp VGA eller HDMI?? Er det noen som aner om det er noe jeg gjør galt, eller fungerer det rett og slett ikke med VGA som kilde på multiwindow?

Håper på svar!!!

mvh
    Marius

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at tven takler et analogt signal samtidig med et digitalt.

Hvis du kobler f.eks svideo fra kabelboks/satelittboks og kun bruker denne koblingen når du ønsker multiview?

Tenker meg at det er mulig å få svideo i vga-signalet (PiP)?

Ellers... usikker!

DrE

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg bruker antenne inngangen for å se på tv også bruker jeg vga inngangen på pcen. Begge disse skal være analoge. Er stort sett bare HDMI som er digitale om jeg ikke tar feil?

Så skal ikke være det som er problemet da?

Jeg kan fint bruke s-video, scart eller component samtidig som jeg ser på tv, men altså ikke vga. merkelig problem altså. søkt masse rundt, men finner ikke noe om dette

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper det står i manualen hvilken kildekontakter som støtter PIP på tv'n. Kan nok godt hende at VGA ikke kan brukes i denne modusen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •