Salg av 32PW9509. Trenger hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Salg av 32PW9509. Trenger hjelp

Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med hva jeg kan forvente å få for denne TVen med orgialbord.

Tven er av typen philips 32pw9509, og var toppmodellen med Pixel Plus 2, digital natural motion, lyssensor osv.

Nyprisen inkl bord for 3 år siden var ca. 18 000,-

Newcomer svendbjarne sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en 32" JVC HV-32P37 med støtte for progressiv scan og komponentinngang. Denne kostet 13k for 3 år siden, har forstått det slik at jeg er heldig hvis jeg får 3000 for den nå

Uvisst hvor mye du kan få for din,etterspørselen etter CRT begynner å synke kraftig Kan kanskje være like greit hvis du ikke får nok for den å beholde den som en "kjellerstue-tv"?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svendbjarne
    Jeg har en 32" JVC HV-32P37 med støtte for progressiv scan og komponentinngang. Denne kostet 13k for 3 år siden, har forstått det slik at jeg er heldig hvis jeg får 3000 for den nå

Uvisst hvor mye du kan få for din,etterspørselen etter CRT begynner å synke kraftig Kan kanskje være like greit hvis du ikke får nok for den å beholde den som en "kjellerstue-tv"?
    Jeg ser mye av det samme. Kanskje like greit å ha den 3 år til, og heller kjøpe flat-TV når de begynner å virkelig bli gode. Ser for mange svakheter ennå (f.eks. bevegelse, svartnivå, innbrenning o.l).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn på Torget på FINN.no. Der ligger det en drøss CRT TVer til slags.

Du kan vel i beste fall regne med ca. kr. 3000,- (De billigste 32" LCD skjermer koster vel nå ikke stort mere enn det dobbelte av dette).

Jeg har selv en tilsvarende TV. Istedenfor å kaste eller selge installerer jeg den nå på kontoret med en boks fra RIKSTV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •