I dag har jeg kjøpt LCD-skjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking I dag har jeg kjøpt LCD-skjerm

Har trålet gjennom det meste og føler også egentlig at jeg har lest det meste, og er kanskje ikke blitt så veldig klok, men kanskje litt :?

I dag var det ikke lenger noe tvil, og jeg tenkte at jeg også vil tipse dere andre om denne LCD-skjermen som virker svært lovende.

Det ble en Toshiba 37X3030DG, og testen kan leses her hos Lyd og Bilde.

Den har også stått i VG, men de tar som vanlig bare litt fra de profesjonelle, slik at proffene får markedsført seg. Men VG-artikkelen kan leses her.

Limer inn et lite utdrag fra Lyd og Bilde:
    Dette apparatet er et knallgodt kjøp for dem som ønsker mye bildekvalitet for pengene, men kan ofre litt på tilkoblinger. Typisk vil dette apparatet fungere best i opplyste rom, men bra svartnivå gjør at den også kan betraktes som et fullgodt plasmaalternativ når det gjelder film. Toshiba utnytter disse egenskapene til det fulle i bildebehandlingen, og det gir resultater. Vi har faktisk ikke noen ankepunkter i det hele tatt på dette apparatet, og de gode fabrikkinnstillingene gjør at folk flest vil få svært gode resultater rett fra esken. En glimrende Full-HD-tv til prisen, som også presterer meget bra med vanlige tv-signaler!

Toshiba 37X3030DG ble for øvrig sammenlignet med Samsung LE40M87DB...

Og her er dagens tips: Denne herligheten selges hos Elkjøps netthandel. Klikket meg inn i dag og skulle kjøpe, men Elkjøp hadde problemer med serveren. Trist, når den selges for 12.995. Jeg ringte på vei hjem fra jobben. Nå er serveren 100 prosent oppe og går igjen. Men husk, det blir i tillegg 395 kroner i transport.

Jeg kjørte innom nærmeste butikk (Elkjøp). Spurte om de hadde Toshibaen. De måtte bestille, men kunne gi samme pris som på nettet, 12.995 kroner.

Jeg kommer tilbake med tilbakemelding.

Her er for øvrig noen av de viktigste spesifikasjonene:
    1920 x 1080 IPS-alpha
    LCD-panel, 8 ms
    Kontrast: 1600:1 native,
    6000:1 dynamisk
    Lysstryke: 500 cd/m2
    2 x HDMI

Newcomer tunamgu sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ai ai ai,veldig sexy TV,hvertfall på bilde(Potoshop?).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •