Er ingenting bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er ingenting bra?

Hei, lenge siden jeg har vært her på Avforum nå. Godt å se det er aktivitet som altid

Jeg går å planleger å skifte ut min Philips 32" lcd til en 46" av et slag.

Da er det Samsung LE46M87BD , Sony KDL-46W2000 og LG 47LB2RF jeg har i første omgang tenkt på. Har lest mye info på nettet og her på Avforum selvf.

Og det er ikke til å bli klok av dette..hehe. Virker som det er noe "galt" med alle sammen. Men ser at Samsung er kanskje i litt hardere vær en dem andre.

Bruken er filmkos og tv-spill via PS3 og Xbox360. Riks Tv skal i hus om noen uker også.

Altså skyter jeg meg i foten om jeg går for 1 av dem der? Hadde tenkt meg Samsung men er blitt meget skeptisk etter å ha lest her på forumet.

SOS!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen ting er ikke bra, nei. Mens ingenting er bra!
    Orddeling er farlige greier.

Vi bruker PS3 (hadde Xbox360) på en LG 42PC1RR plasma - helt strålende !

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker en Sony KDL 46V2500, svært fornøyd !
    Men aller best med Xbox 360, der er den veldig bra.
    Eneste minus er fjernkontrollen, liker ikke kontroller i plast, iallefall ikke
    til en så dyr TV

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har litt mere feedback til meg? Altså Samsung der er det vist endel software problemer etter hva jeg har forstått. Men vil det være det om jeg kjøper et nytt Samsung tv idag da tro?

Sony sin er det mørke partier jeg har fått med meg at den sliter litt med og at designet er noe kjedelig.

LG ser det ut som folk ikke helt klarer å bestemme seg for hva dem mener.

Blir litt små gal av dette....

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Samsung er jo ute med ny serie med LED bakbelysning om ikke alt for lenge også, mulig de på denne serien også har luket ut noen av svakhetene fra forrige serie... Samtidig tror jeg absolutt at du blir fornøyd med en 46M86/87, det er trolig den mest populære LCD-TVen i markedet om dagen, og selv om den ikke er perfekt, gir den absolutt god valuta.

Sonys nye W3000-serie ser for øvrig ut til å bli en viktig utfordrer, der prislappen ser ut til å ligge på 17-20.000 for 46-tommeren (bare antagelser basert på innlegg her inne), og hvis det er tilfelle bør du absolutt avvente litt til den dukker opp. Jeg så denne modellen på IFA og synes den designmessig var utrolig lekker, egentlig vel så fin som X3500 etter mitt syn (jeg er ikke noen stor tilhenger av den gjennomsiktige plastrammen for øvrig). HDMI 1.3, riktignok ikke 100Hz, men generelt veldig god bildekvalitet. Ingen LED-basert TV som Samsungs kommende erstatter til M86/87, men absolutt en TV en kan regne med at har luket ut en del at Samsungs "bugs" mht menyer og støtte for diverse formater (som for øvrig såvidt meg bekjent er fikset også på Samsung TVene etter siste firmware/hovedkort).

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1