Philips LCD - noe bra ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer torhhi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Philips LCD - noe bra ?

Lurer på om noen har erfaring med Philips 37PFL7332/10 -

som har Pixel Plus 2HD, Dynamisk kontrastforbedring, Digital Natural Motion, 3D-kamfilter , Active Control + lyssensor, Aktiv kontroll , Sagtannundertrykking , Progressive Scan og Widescreen Plus ???

Hvordan tror ekspertisen at denne klarer seg opp i mot Sony KDL-40D3000, Sony KDL-40V2500 eller Samsung LE-40M71B ???

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips sine LCD tv er minst like bra som de produsentene du nevner,de har sine begrensninger i de lavere prisklassene å på pc tilkobling.Men når du kommer opp den prisklassen du nevner så er de bra,en kamerat av meg skryter veldig av den tv du nevner.
    De vant for øvrig en EISA pris i år i den ypperste LCD klassen.
    :-P

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oryx
    Philips sine LCD tv er minst like bra som de produsentene du nevner,de har sine begrensninger i de lavere prisklassene å på pc tilkobling.Men når du kommer opp den prisklassen du nevner så er de bra,en kamerat av meg skryter veldig av den tv du nevner.
    De vant for øvrig en EISA pris i år i den ypperste LCD klassen.
    :-P
    Pc-tilkobling går nok greit - HP laptopen min har hdmi-utgang .....

har skjønt at Philips ikke lengre har det ryktet de før hadde når det gjelder tver, har hørt en del negativt om deres plasma-tver. Håper nå kanskje at de er bedre på LCD ..... liker virkelig utseendet på 37PFL7332/10 og til en pris på 9300,- så er jeg ganske keen på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torhhi
    Pc-tilkobling går nok greit - HP laptopen min har hdmi-utgang .....

har skjønt at Philips ikke lengre har det ryktet de før hadde når det gjelder tver, har hørt en del negativt om deres plasma-tver. Håper nå kanskje at de er bedre på LCD ..... liker virkelig utseendet på 37PFL7332/10 og til en pris på 9300,- så er jeg ganske keen på den.
    synes å den er råflott,jeg er misunnelig på min kamerat.Når det gjelder feil så er det ikke mere på Philips enn andre kjente merker

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oryx
    synes å den er råflott,jeg er misunnelig på min kamerat.Når det gjelder feil så er det ikke mere på Philips enn andre kjente merker
    testen av den i 32 tommers-utgave på dingz.no er ganske bra, dog med noen minus som som kjip fjernkontroll, ikke vga og ikke så bra med analoge tv-bilder.

"Vi gir Philips et aldri så lite spark fordi det ikke er mulig å aktivere pixel plus ved TV-signaler, mens den samtidig er deaktivert for DVD-kilder. Dette gjelder samtlige av bildeforbedringskretsene. Dermed må du inn i innstillingene og justere når du bytter mellom inngangene.

Det er likevel ikke til å komme fra bra at dette er en kjempegod TV med de riktige signalene, noe vi fikk bevist til det fulle ved avspilling av HD DVD-materiale. En formidabel kontrast og et detaljnivå uten sidestykke er absolutt ikke å forakte!"

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen andre som har gode råd ?????