Toshiba 37X3030DG Terningkast 6 VG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 37X3030DG Terningkast 6 VG

Jeg skal kjøpe et nytt tv til min mor. Rundt prisklassen 8-13tusen. Det blir LCD, og etter å ha lest denne artikkelen, er jeg rimelig overbevist.

VG Nett - Teknologi

Er det noen som har andre eller bedre alternativer, da jeg ikke 100% stoler på disse testene. Denne tven selges på elkjøp for 12900kr.

Jeg vet det er mye flinke folk her, så noen innputs hadde vært fint.

takk

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg vet om toshiba er at det stort sett er dårlig sidevinkel på bildet, har kjøpt meg 32tommers 3000pg(3030 i utlandet) som har ett bra bilde men kun når du sitter rett foran...

da tror jeg sony sine modeller er bedre hvis det er fler som skal se på tv samtidig kjøpte en 32 kdl2500 til min mor som er veldig fornøyd (god synsvinkel)

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Toshibaen ser jo ut som en flott tv! Du trår sikkert ikke veldig feil der. Det eneste Lyd og bilde trekker frem som minus er at den er litt sparsommelig på tilkoblinger.

Når det gjelder LCD ellers, så snakkes det jo mye om Sony sin modell D3000. Den er ikke full-HD, men det er vel kanskje heller ikke nødvendig? Et annet tips kan være denne som kommer på markedet snart: Panasonic 37" med full 1080p oppløsning - Lyd og Bilde Panasonic leverer jo alltid varene!

Hvem av de som vil være det beste kjøpet vet jeg ikke. Lurer på det samme selv! For min del er også plasma fortsatt et alternativ, f.eks Panasonic 37PV70. Etter omtale tyder mye på at sistnevnte gir best bilde for pengene, men det er dette med lysrefkleksjoner i glasset da...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å kjøpe Toshiba 37X3030DG.
    Er det noen her i forumet som har denne TV´n og kan fortelle meg hvordan den takler panoreringer og raske bevegelser. Blir det noe hakking eller etterslep i bildet?
    Har lest testen på Lyd&Bilde, men de nevnte ikke noe om det der.
    Håper på svar.

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pride
    Jeg skal kjøpe et nytt tv til min mor. Rundt prisklassen 8-13tusen. Det blir LCD, og etter å ha lest denne artikkelen, er jeg rimelig overbevist.

VG Nett - Teknologi

Er det noen som har andre eller bedre alternativer, da jeg ikke 100% stoler på disse testene. Denne tven selges på elkjøp for 12900kr.

Jeg vet det er mye flinke folk her, så noen innputs hadde vært fint.

takk
    Anbefaler IKKE TVen ! Min 3030 dger knapt to år....Går i svart, kun lyd, må la den være avslått i dagevis før ok igjen (tar vel kvelden snart, tenker jeg). Problemet er velkjent i USA (toshiba.com), men der opererer de med andre "serienumre" enn i Europa, så har man samme problem- henvises man til sitt eget marked; så får du håpe de har registrert samme feil:-) Kvitter meg med min nå, og kjøper andre merker enn Toshiba heretter....Ikke fått noe svar fra kundeservice i Norge heller.......

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt du får fikset det på reklamasjon/garanti da