Hyundai 37" m/1920x1080p til under 8000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hyundai 37" m/1920x1080p til under 8000,-

Synes prisen på denne var svært hyggelig! Noen her på forumet som har info eller erfaringer?

800:1 i kontrast er jo ikke noe å skryte av, men det er kanskje alikevel brukbart? Har uansett en Panasonic 42PV70 som jeg kan se film på. Dette vil i så fall bli tv nr.2, da kanskje også til litt PC og PS3 etterhvert.

Komplett.no - Hyundai 37" LCD-TV HLT-37V2FH 1920x1080p,800:1,8ms,HDMI,Full HD

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...denne kostet jo 8000.- for noen måneder siden også, ingen stor nyhet dette her. Lav panelkontrast er jo en ting, men det største problemet fra "data-TVer" er dårlig prosessering, elendig tuner, mangelfulle menyer og generell dårlig og lite gjennomtenkt "logikk" i hele konstruksjonen. F.eks. kan en plutselig finne ut at HDMI ikke funker skikkelig (f.eks. mangler HDCP), at komponentinngangen ikke støtter 720p osv osv.

Jeg sier ikke at denne TVen er som jeg beskriver, så den får litt ufortjent juling her nå, men risikoen for at du finner en del svakheter foreligger absolutt, så jeg hadde ikke handlet denne med mindre en troverdig kilde sier at TVen er akseptabel.

Jeg hadde personlig droppet 1080P i denne prisklassen, for SÅÅÅ viktig er ikke denne oppløsningen på en såpass liten TV. Legg heller pengene i et bedre merke fremfor oppløsning, du finner flere en rekke 1366x768-oppløste TVer av godt merke i denne prisklassen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest og sjekket en god del, men det finnes jo nesten for mye å velge imellom...

Hvis jeg kan få spørre, hva ville du eventuellt anbefale i denne prisklassen?

Har også kikket litt på Sony sine modeller...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Jeg sier ikke at denne TVen er som jeg beskriver, så den får litt ufortjent juling her nå, men risikoen for at du finner en del svakheter foreligger absolutt, så jeg hadde ikke handlet denne med mindre en troverdig kilde sier at TVen er akseptabel.
    Nettop derfor velger jeg å spørre her på dette forumet

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Et godt, dog noe dyrere alternativ:

LG: Komplett.no - LG 37" LCD-TV 37LC2R 500 cd/m2 1600:1, 1366x768, 8ms, HD-ready.

En helt annen liga, mener nå jeg, selv om 1080P-oppløsningen mangler... Denne har nok ikke støtte for 1080P-signaler heller, da må du noe mer opp i pris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •