Philips 47" LCD TV - 47PFL9732D - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har Philips Cineos PF 9731D 32" lcd og jeg er kjempefornøyd med denne! Jeg synes Philips generelt er en god allround tv som fungerer kjempebra til både tv titting og HD film/spilling. Gode naturlige farger, god god kontrast og hakkefrie bilder på vanlige dvd'er og tv... eneste negative er at bildet kan bli litt mørkt i ekstremt mørke scener.... Men er det ikke det som kalles godt svartnivå? At det som er mørkt er helt svart og ikke grått?

Jeg regner med at du vil heller ikke bli skuffet over å velge Philips :-D

Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb
    Selv er ikke jeg så glad i philips.
    hvorfor det? Vil gjerne vite hva du ikke liker med Philips..

Sitat Opprinnelig postet av Valmorgul
    Må nok stikke og handle Digital Video Essentials for kalibrering så jeg får mest mulig reelle farger og best mulig sortnivå
    Har kjørt denne kalibreringsdvd'en på min cineos og det eneste den funker til er justering av farge og skarphet, brightness og kontrast må du stille inn etter eget skjønn ellers blir bildene for mørke...

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThuleAudio
    Jeg har kontaktet philips angående dette for lenge siden, men jeg tror ikke de skjønte helt hva jeg mente. Jeg sa fra at infoen på hjemmesiden deres var feil. Sjekk i manualen din, der står det at den støtter 1920x1080 fra datakilde. Jeg kjører DVI-HDMI fra PC i 1920x1080 uten problemer. Hvilket skjermkort har du?
    Jeg bruker et Gainward Geforce 7800GT GDDR3 PCI-Express kort. Jeg har prøvd å stille inn på høyeste oppløsning men da blir alt uleselig.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kalibrering

Sitat Opprinnelig postet av atlet1
    Da er 52 tommeren i hus, og må si at den passer heeelt ypperlig inn i stuen.

Men jeg er helt ny når det gjelder kalibrering, har noen noen tips til innstilliinger her eller tips til kalibrerings dvder?

Jeg har kjøpt fra Hi Fi Klubben noe som heter SpyderTV. Med denne har jeg justert min PHILIPS 37" lcd. Veldig fornøyd med resultatet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •