KDL32U2000 priser ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KDL32U2000 priser ?

Var på elkjøp idag, og såg på 32" lcd skjermer. Forelderene mine skal ha en, og de trenger ikke noe fancy med masse tilkoblinger, de skal vel kun bruke den til parabol, dvs slikt opplegg som er i en blokk, felles greie.. og kanskje da digitalt bakkenett etterhvert. Men kikka på denne Sony KDL32U2000 der, og den kosta 10995..... hadde ikke sett eller hørt noe om den før, så jeg sjekka på nett når jeg kom hjem. Der fant jeg den til 7995 på elkjøp.no. altså 3000 kr billigere enn i butikk???... og så leste jeg her en plass at den også blir solgt til under 5000 noen plasser på nett? Noen som kan forklare disse enorme forskjellene i pris?

Og er det en bra tv? lurer på å kjøpe kombiskap og tv fra elkjøp.no, på et skap og den sonyen, sparte man 4000 kr i forhold til butikk, men er jo ikke vits å kjøpe tven der, dersom den samme koster mindre andre plasser, eller om man får bedre tver til samme pris. Noen forslag? tvn skal koste maks 8000, og skal være 32". Bildekvalitet er det viktge, samt en enkel fjernkontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se på tatungs 32 tommer. Den skal være veldig bra for prisen på ca 4000,- Da sparer du ennå mer penger. 32U2000 er ikke noe å spare på etter hva jeg har sett.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Sony-modellen du nevner er IKKE bra. Styr unna. Den er i mine øyne heller ikke verdt 5000 kroner. Jeg så at komplett for en kort tid siden solgte 40V2000 for 8900 kroner. Den er meget god. Bruk litt tid før du handler, slik at du ikke ender opp med "katta i sekken" kun fordi skjermen er flat.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •