Jeg har lenge suttet på gjerdet, men har endelig funnet ut at det er påtide å bytte ut den gamle 32" CRT tv'en med en ny flatskjerm. Jeg er student, så budsjettet er ikke utømmelig. Jeg er vel på utkikk etter det gode gamle, mest for pengene, til en billig penge

Prisklasse: 7-10tusen... 10 laken er egentlig på smertegrensen.
Type: Plasma
Bruksområde: I all hovedsak DVD, noen filmer fra PC og litt tv.
Størrelse: 37-42" (Bigger is better, eh? :-D )

Jeg har surfet rundt å lest og lest, men jeg blir egentlig ikke noe klokere. Jeg har de siste årene meldt meg omtrent helt ut av alt som har med HiFi\TV å gjøre, så jeg står egentlig på bar bakke, rent kunskapsmessig.

Men jeg vil som alle andre få mest mulig for pengene, det er derfor jeg henvender meg her på forumet i håp om at det finnes noen hjelpsomme sjeler der ute som kan veilede en student til et godt kjøp

Jeg har som sagt surfet litt rundt på forumet og jeg har fått inntrykk av at det er Panasonic som er "greia" nå for tiden. Øynene falt på denne: PANASONIC 37" Plasma-TV TH-37PV70E
Men 10.5k for en 37" er egentlig over smertegrensen som det er, og jeg har også lyst på 42" når jeg først slår til.

Spørsmålet blir da, hva er det beste kjøpet i det prisområdet\bruksområdet jeg er i? Er Panasonic rett og slett så overlegent at jeg bør legge ut 10.5k for en 37", eller finnes det andre, nesten fullgode alternativer i 42" klassen til en rimeligere penge?

Er veldig taknemmelig for alle svar og tips!