SONY D3000 eller W2000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Gundrosen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SONY D3000 eller W2000?

Hei,

Jeg sliter litt med å velge TV her. Valget står mellom D3000 og W2000 begge i 40" varianten. Skal brukes mest til filmtitting, samt PC oppkobling, så TV sendinger er lite prioritert.

Andre TV'er i samme prisklasse kan vurderes, men jeg vil egentlig holde meg til SONY.

Jeg har også vurdert W3000, men jeg vil ha TV'en så raskt som mulig og jeg har ikke noe bruk for innebygget MPEG4 tuner...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg W2000 igår. Vurderte D3000 en liten stund men ga etter for full HD. Sammenliknet de to i Sony Norge butikken og de var ganske like, både på HD sendinger og 'dårlige' sendinger (antennkabel rett fra veggen).

Lykke til med valget!

PS. Jeg betalte 14.995.- for W2000

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinGu
    Kjøpte meg W2000 igår. Vurderte D3000 en liten stund men ga etter for full HD. Sammenliknet de to i Sony Norge butikken og de var ganske like, både på HD sendinger og 'dårlige' sendinger (antennkabel rett fra veggen).

Lykke til med valget!

PS. Jeg betalte 14.995.- for W2000
    Det er et vanskelig valg. Jeg skal ned å sjekke ut begge TV'ene nå straks

Flere tilbakemeldinger mottas med takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For all del vent til W3000 kommer i butikkene, den skal lanseres ila september og den tilbyr alt m.u.a. 100mhz ift toppmodellen, prisen blir rundt 15-16 000 kr.

Flere tråder om denne modellen, men høydepunktene er Full HD, 24fps støtte, samme bildebehandling på X2000 modellen .. Virker som et veldig bra valg tatt prisen i betraktning!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ProZac
    For all del vent til W3000 kommer i butikkene, den skal lanseres ila september og den tilbyr alt m.u.a. 100mhz ift toppmodellen, prisen blir rundt 15-16 000 kr.

Flere tråder om denne modellen, men høydepunktene er Full HD, 24fps støtte, samme bildebehandling på X2000 modellen .. er som et veldig bra valg tatt prisen i betraktning!
    Ja, vurderte sterkt å vente jeg og. Men klarte ikke. W2000 kom i Oktober 2006. Utviklinga går så fort på dette området at jeg vurderte det dithen å heller satse på å bytte om noen få år igjen. Da blir det vel W5000 og Super HD og fjaksen HDMI kontakter. Og selvsagt løvtynn skjerm. La oss ihvertfall håpe at vi får noen TV sendinger i HD kvalitet snart...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den slippes av SONY i september, men jeg fikk beskjed at de fleste forhandlerne ikke får den inn før begynnelsen av november og det er for lenge for meg og vente.

Jeg er på jakt etter en over gjennomsnittet god TV som jeg kan bruke før jeg går inn i militæret(i januar) Etter militæret skal jeg ha en ny TV da går denne TV'en opp i stuen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •