Le 37 LB2R Snodige bilder....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Le 37 LB2R Snodige bilder....

Jøye meg, visste ikke at man måtte være rakettforsker for å få en flatskjerm til å funke skikkelig. Har nettopp kjøpt en LGtv. Folk har sagt at dette er en bra tv så jeg stoler på de. Tar inn tvsignaler med vanlig bordantenne og har greie signaler. Men alt av serier og filmer som går på tv ser ut som dårlige såpeserier eller bilder man tar opp selv med eget videokamera. Mistenker litt at dette har med innstillinger å gjøre. Det er blandt annet veldig lyst. Trodde jeg hadde litt peiling men skjønte fort at jeg ikke hadde det. Noen råd om hvordan jeg skal få tvbildene til å se ut som vanlige tvbilder igjen? Har lest mye om noe kalibreringsdvder. hjelper dette?

Hilsen en som begynner å bli litt lei "såpeserie og hjemmeopptaklooken"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oslo28
    Jøye meg, visste ikke at man måtte være rakettforsker for å få en flatskjerm til å funke skikkelig. Har nettopp kjøpt en LGtv. Folk har sagt at dette er en bra tv så jeg stoler på de. Tar inn tvsignaler med vanlig bordantenne og har greie signaler. Men alt av serier og filmer som går på tv ser ut som dårlige såpeserier eller bilder man tar opp selv med eget videokamera. Mistenker litt at dette har med innstillinger å gjøre. Det er blandt annet veldig lyst. Trodde jeg hadde litt peiling men skjønte fort at jeg ikke hadde det. Noen råd om hvordan jeg skal få tvbildene til å se ut som vanlige tvbilder igjen? Har lest mye om noe kalibreringsdvder. hjelper dette?

Hilsen en som begynner å bli litt lei "såpeserie og hjemmeopptaklooken"
    Er vel ikke helt ukjent at bordantenne ikke er å anbefalle... var i allefall det jeg fikk beskjed om når jeg var på jakt etter LCD TV...:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, veit at det ikke er å anbefale, men signalene på tv2 er egentlig ganske gode. så tror ikke det er det som er grunnen...

Newcomer Zaynt sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den håndholdte kamera-følesen skyldes sannsynligvis "100Hz Perfect Motion"- funksjonen, hvis du finner noe om dette i menyen, prøv å skru det av.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal slå av TruM, som jeg mener ligger inn under avansert i bilde menyen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •