Loewe Individual Compose Full HD+

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Loewe Individual Compose Full HD+

TV-apparatene til tyske Loewe var kjent som de kanskje beste CRT-skjermene på markedet i årene 2001-2004. Fremdeles er min gamle Loewe Aconda (2003 modell) overlegen alle de flatskjermene jeg har eid til nå (og det begynner å bli en del....).

Lenge har Loewe slitt med overgangen til flat-teknologien med til dels elendige Samsung-paneler. Med den nye Loewe Individual 46 Compose Full HD+ (se siste Hjemmekino) ser det ENDELIG ut som om de har fått orden på sakene. Er det noen her på forumet som kan bekrefte synspunktene til Hjemmekino på denne modellen eller er det bare et resultat av en litt "overivrig" skribent??

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Connect 37 i butikk i dag og ble mektig imponert. Aldri sett så gode bilder på Pioneers plasmaskjermer noensinne. Hadde egentlig bestemt meg for Pioneer, men nå blir det definitivt Loewe. FOR en dybdefølelse det er på Connect hvis den fores med skikkelige signaler.

Jeg tar av meg hatten! (hvis jeg hadde hatt en)

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager å dra opp en eldre tråd, men må ytre min begeistring for Loewe Indiviual. Brukt en del Individiual Compose 52" på jobben i det siste. Og dette er den første tvn jeg har sett som har slått Pioneer 5090 relativt litt ned i støvlene. For en syyyyk tv. Skarphet er helt sinnsykt, sortnivå er tilnærmet Pioneer sortnivå og farger er fantastiske (Pioneer er kanskje litt bedre) og 3D-pop effekten er helt sinnsykt. Jeg har forelsket meg, i Loewe...og dette er en LCD folkens, men til 60 000... :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •