bord/gulvstativ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bord/gulvstativ

Hei godfolk,

Har fått meg en ny helsort plasma-tv, 42" og trenger gulvstativ eller bord og trenger hjelp. Har tittet litt rundt og finner ikke noe som jeg synes ser bra ut med sort tv. Har hvit bakvegg, og mye mørke møbler rundt. Jeg har et bordfest på tven, så jeg kan sette den på et bord, men vil helst ha tven rundt 1 m over bakken.

Jeg har en XBOX360, en DVD-spiller og snart en forsterker, og vil også ha disse satt opp elegant. Kabelskjulere er fint, men er noe jeg kan fikse i etterkant.

Noen som har bilder eller linker av enten egne bord/stativ og løsninger som går an å få tak i på bestilling eller i Oslo-området. Helst ikke utenlandske ting som må importeres.

Prismessig vil jeg ha dette så billig som mulig.

Alle svar tas i mot med takk.

Mvh

Tone L

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tone L
    Jeg har et bordfest på tven, så jeg kan sette den på et bord, men vil helst ha tven rundt 1 m over bakken.
    Veggfeste? :-)

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -evnt. kjøp et gulvstativ du måtte syntes ser bra ut, og lakkere det svart.

Row Gulvstativ AV LCD/Plasma - Netshop.no - pc data foto minne digital (bord-/ gulvstativ kombinert.)

Vogels PFT 2100 Gulvstativ prisoversikt og produktinfo (litt dyrt kanskje..)

Komplett startkit til flatskjerm 26" - 42" (interessant.., kunne ha tenkt meg denne selv)

-En runde med spraylakk, matt svart, så vil det nok matche resten av stua di. :-)

(edit; mulig jeg missforsto.. Du ville ha alt, TV forsterker XBOX osv. plassert i samme bord/ gulvstativ?)

-da funker nok ikke mine forslag, med mindre du går for det første forslaget der oppe...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode svar.

Likte veldig godt den starterkit fra elprice, ikke for kostbar og ser veldig praktisk ut. Kan skjule kabler osv, og minimalistisk utseende. Denne var veldig bra.

Hvordan tenkte du dette mot svart skjerm? Spraylakke, jeg er ikke så veldig pratisk hendig så litt detaljer rundt dette ville vært til stor hjelp.

Fant også ut at jeg har orginal veggfest til tven, så kan jo bruke det, men vil helst ikke henge rett på vegg siden det er gipsvegg. I så fall trenger jeg grundige detaljer. Blir så store stygge hull av det føler jeg. Da trenger jeg i så fall bare kabelskjulere og noe å sette DVD og XBOX på.

Kom med noen kloke ord er dere snille, vil hjelpe mye.

Mvh

Tone L

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •