Sharp LC46XD1E - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan jo også være verdt å vente på XL2 og X20 Aquos Series

Sharp go live at IFA

Skal være tilgjengelig (i UK) fra September, HD1E kommer i Oktober

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en xd1 og bildet er fantastisk. den er flink nok til å håndtere vanlige tv-signaler slik at det ikke blir grisestygt som på andre tv'apparater, og har du sett en fotballkamp på denne kan du ikke gå tilbake. vårt apparat mdlnr 611 har hatt en del barnesykdommer og feil, men en kompis har 7xx serien og den er plettfri så og si. tør påstå at dette er en av de beste tv'apparatene du får for den prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Samojed
    Kan jo også være verdt å vente på XL2 og X20 Aquos Series

Sharp go live at IFA

Skal være tilgjengelig (i UK) fra September, HD1E kommer i Oktober
    Noen store forskjeller tror du og noen anelse om pris? Sett noe omtale eller tester noe sted?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utrolig bra TV

Jeg kjøpte 2 LC46XD1E utrolig bra TV, men LG BH100 Blu Ray/HD DVD spiller i kombinasjon greier ikke 1080p har testet Toshiba sin topp HD modell. Den greier 1080p Super TV, nydelig design.:-D :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet ikke jeg hvordan bildebehandlingen er i de XL1 og de to nye modellene som er ventet, men spesifikasjonsmessig ligner alle de 3 mod. på XD1, etter hva jeg kan se er de ganske like så jeg lurer på om de nye mod er verdt pris forskjellen?

Hos okelektriske f.eks. er prisen på noen xd1 modeller dyrere enn xl1! Dette kan dog ha noe med innkjøpspris på xd1 er litt gammel og derfor må den være dyrere, men på en annen side er mod som er dyrere 46" eller 52" av xd1, og de har jo bedre spesifikasjon enn 42" av xd1.

Angående toll, den svenske mva kan trekkes fra, og den norske må legges til så det blir en liten prisforskjell her. Noen som vet hvor mye arbeid det er med å tolle inn en tv og hvor mye det vil koste i avgifter?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke eneste forskjell på disse to sharp modellene at xl1 har 100 Hz?

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på harrytur igår, og jammen havnet det ikke en Sharp i bagasjen sammen med matvarene og alt det andre :-D Det ble kun 42"eren da. Vi ble enige om at den holder til oss, iom vi allerede har 42" og syns den er litt dominerende i den lille stua vår. Å gå NED i størrelse på skjermen var likevel uaktuelt! hehe.

Har ikke fått testet den noe særlig, bare plugget i kontakten, koblet DVD og parabol via Scart og sett en film + litt TV sendinger, så langt er alt veldig lovende, nesten FOR bra. Merker at noe av film-"sløret" er borte, og bevegelser, omgivelser og detaljer er mye mer naturtro, behagelig og ikke minst rene bilder uten tydelige uklarheter og "misfarging".

Når jeg får justert inn TV, får på plass blueray/HD DVD spiller med HDMI, og får kjørt parabol signalene gjennom S-video ( eneste alternativ til Scart på dekoderen ), regner jeg med at det blir knall! Sålangt en overlegen tv til den prisen, tenker med gru på at jeg faktisk betalte MER for DMTECH 42"ern vi har hatt her til nå..

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krs
    Var på harrytur igår, og jammen havnet det ikke en Sharp i bagasjen sammen med matvarene og alt det andre :-D Det ble kun 42"eren da. Vi ble enige om at den holder til oss, iom vi allerede har 42" og syns den er litt dominerende i den lille stua vår. Å gå NED i størrelse på skjermen var likevel uaktuelt! hehe.

Har ikke fått testet den noe særlig, bare plugget i kontakten, koblet DVD og parabol via Scart og sett en film + litt TV sendinger, så langt er alt veldig lovende, nesten FOR bra. Merker at noe av film-"sløret" er borte, og bevegelser, omgivelser og detaljer er mye mer naturtro, behagelig og ikke minst rene bilder uten tydelige uklarheter og "misfarging".

Når jeg får justert inn TV, får på plass blueray/HD DVD spiller med HDMI, og får kjørt parabol signalene gjennom S-video ( eneste alternativ til Scart på dekoderen ), regner jeg med at det blir knall! Sålangt en overlegen tv til den prisen, tenker med gru på at jeg faktisk betalte MER for DMTECH 42"ern vi har hatt her til nå..
    Betalte du norsk moms på den? Eller ble du ikke stoppet i tollen?

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kjørte bare rett over grensa. Ikke helt etter boka, men men.

Har bare fått brukt tv med digital parabol, tilkoblet via scart, pc via VGA og DVD med scart, men likevel er jeg VELDIG fornøyd med den. Angrer heller ikke på at det "bare" ble 42", iom vi sitter så nærme som vi gjør. 46" hadde nok dominert litt for mye i stua vår.

Etter litt finjusteringer, slått av alle "finesser" etc, er det et knallbilde og kan trygt anbefale den for andre. Er bare i tvil om jeg skal investere i HD-DVD spiller eller Blueray, eller bare vente nå. Foreløpig er bildet veldig bra bare med DVD og scart også!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •