bestilling av m87 fra shg.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bestilling av m87 fra shg.no

kjøpte samsung 40m87 fra shg.no i slutten av juli. det stod den var forventet inn på lager den 13. aug, så jeg var forberedt til å vente til da. men så fikk jeg beskjed om at den ikke ville komme inn før 20. aug, og nå har den også blitt utsatt til 30. aug.... noen som har hatt/har liknende problem? begynner å bli temmelig frustrert og nesten redd for at jeg ikke vil få den:s

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xlmatias
    kjøpte samsung 40m87 fra shg.no i slutten av juli. det stod den var forventet inn på lager den 13. aug, så jeg var forberedt til å vente til da. men så fikk jeg beskjed om at den ikke ville komme inn før 20. aug, og nå har den også blitt utsatt til 30. aug.... noen som har hatt/har liknende problem? begynner å bli temmelig frustrert og nesten redd for at jeg ikke vil få den:s
    Jeg har også tidligere bestillt fra dette firmaet og sendingen ble til stadighet utsatt.
    Tilslutt avbestilte jeg, og hang meg på ett powerbuy her på av-forum.
    -Du har sikkert fått med deg hvordan det gikk (Master-it gikk som sikkert kjent konkurs) og Norek jobber nå på spreng for å skaffe disse.
    Norek melder at hele europa har lange leveringstider på både 86 og 87ène så det kan godt hende du må smøre deg med litt tålmodighet, ELLER: legge på noen tusen og kjøpe fra butikk. (det gjør i allefall jeg neste gang )

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm.. ja, var det jeg fryktet. må vel vurdere om jeg bare kjøper den fra komplett (hvor de har den inne nå), men det blir jo noen tusenlapper mer da:/ er villig til å vente noen uker til, men er jo kjedelig hvis de ikke får den inn før om noen måneder eller i det hele tatt!... tough decision...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •