Nye Sony TV'er høsten 2007 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 141
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rart at Sony selv roter så mye med modellene på sin egen offisielle nettside.
    De har jo oppdatert den utallige ganger nå. Legger til og trekker fra modeller for hver dag som går.

Tror de må sette seg ned et øyeblikk for å skaffe seg litt bedre oversikt over høstens lanseringer.

Sony sliter jo litt økonomisk fortiden pga det lave PS3 salget, så det diskuteres vel ganske høylytt om hvordan deres framtidige linje skal utformes.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Urg...

Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb
    De har jo oppdatert den utallige ganger nå. Legger til og trekker fra modeller for hver dag som går.

Tror de må sette seg ned et øyeblikk for å skaffe seg litt bedre oversikt over høstens lanseringer.

Sony sliter jo litt økonomisk fortiden pga det lave PS3 salget, så det diskuteres vel ganske høylytt om hvordan deres framtidige linje skal utformes.
    Hvis de Sony var smarte så lanserte de en ps3 uten blu-ray. Da kunne de kommet ned på prisnivået til de andre konsollene. De kan også vurdere å sette ned prisen på de spillerene de har nå. Det er ikke så mange som vil bruke 7000 kroner på en spillmaskin når de kan få en til rundt 3000. Grafikken er ikke så innmari mye bedre enn x-box 360, den er vel helt lik og folk er lunkne til blu-ray inntil den store hd krigen er over. Sony kjørte vel hardt på Beta Max formatet i sin tid. Et format som var mye bedre enn vhs, men det var til slutt vhs som vant den krigen også.
    Vi får se hva som skjer når de slipper Grand Theft Auto og Grand Turismo 3D. Problemet er bare at hvis de venter for lenge så vil de andre konsollene ha et så stort forsprang at de har tapt uansett hva de måtte finne på. Bundle valget de gjorde i norge var heller ikke noe sjakktrekk. To halvbra spill og en ekstra kontroller... HMMMMMMM...

Newcomer aoottis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja da har den første prisen på W3000 kommet. synes det var litt for dyrt jeg spør du meg :?

Best-Buy AS - TV, video og DVD | TV | LCD TV | 37" - 41" | SONY KDL-40W3000 Sort

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hepp!

Sitat Opprinnelig postet av aoottis
    ja da har den første prisen på W3000 kommet. synes det var litt for dyrt jeg spør du meg :?

Best-Buy AS - TV, video og DVD | TV | LCD TV | 37" - 41" | SONY KDL-40W3000 Sort
    Er det den samme skjermen som sitter i D3000, eller er dette en enda bedre skjerm?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enda Bedre . Bravia EX samme som er i X2000. men vill si w3000 er en bedre tv en x2000

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

17K var bare en drømmepris?

20K, uff uff.
    Betyr dette at butikkene kan komme til å sette denne til 22-23K.
    For dyrt for meg ihvertfall.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oh...

enda Bedre . Bravia EX samme som er i X2000. men vill si w3000 er en bedre tv en x2000
    Skal si Sony skyter fart. De har nettopp kjørt ut D3000 og nå kommer altså noe enda bedre. Lurer på hva de spytter ut til neste uke.
    Spørmålet bare hvor stor forskjell det egentlig er. De skryter av sortnivået på W3000, det er spennende... Responstiden på 8ms er ikke helt supert... På den annen side så virket det ikke som om det var noe problem med D3000.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    W3000 er på mange måter en nedtur i forhold til D3000.. hvorfor ? 100hz som ikke W serien har. Greit med FullHD men trenger man det på 40" ?? Må jo sitte inne i skjermen for å se forskjell.

Litt synd dette da jeg selv skulle ha en 46D3000 nå i høst.. tilbake til start med å sjekke hva som finnes av modeller nå.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe enda en ny modell D3550

Sony : KDL-46D3550 (KDL46D3550) : Norge

Newcomer sonydigger sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Fant enda en ny modell!

EDIT: Dette er en teknisk tråd... Dette er tredje eller fjerde gangen vi redigerer et innlegg fra deg, sonydigger, fint om du forholder deg til forumets retningslinjer rundt diskusjon av pris og tekniske aspekter.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile 100hz

Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    W3000 er på mange måter en nedtur i forhold til D3000.. hvorfor ? 100hz som ikke W serien har. Greit med FullHD men trenger man det på 40" ?? Må jo sitte inne i skjermen for å se forskjell.

Litt synd dette da jeg selv skulle ha en 46D3000 nå i høst.. tilbake til start med å sjekke hva som finnes av modeller nå.

100hz funksjonen er en ganske begrenset funksjon, selv på Sony. Den er bedre enn Samsungs film+, men fremdeles er det lite egnet til for eksempel film. Da jeg hadde kdl d3000 i hus prøvde jeg den på dvd å det kan resulterte i unaturlige bevegelser. Dette skjedde også da den sto på normal så jeg skrudde den bare av.
    Setter man den på fullt så får man akkurat samme effekt som på Samsung's film+ funksjon. Hele bildet blir ødelagt og alt ser ut som om det er skutt på et dårlig video format.
    Den var egnet på vanlige analoge tv sendinger. Det myket opp bildet litt og på sportsendinger som fotball og slike ting så ble det faktisk veldig bra.

Til syvende og sist er det ikke en funksjon man absolutt trenger.

Dette er tross alt en ny funksjon som nok trenger noe utvikling. Jeg tror også man må få 100-120hz paneler før bildet vil flyte på en skikkelig måte. Tror en del av trøbblet ligger i at mange lcd er 50hz.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NetOnNet*- Europas første hjemelektronikkbutikk på nettet...

tja dyrt syns nå jeg. de sa den skulle legge seg på samme nivå på pris som W2000

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Foto på TV i HD"

I dag har vi fått fire full HD 3000-modeller på SONY sine norske sider - i går var det bare én.

Se alle fire sammenlignet her.

En ny funkjonalitet er "Foto på TV i HD". Hva er det? Skulle ønske Sony kunne benytte mer kjente betegnelser. Hvilke innganger går funksjonen på? Har de tenkt å fortsette med å kalle oppløsningen 6 Megapixler?

Muligheten er kun listet opp på D3550, og hverken på W3000 eller X3500.

Vi får vel ikke svaret før noen her i forumet får kloa i et eksemplar, eller er det noen i Sony som leser her, tro?

Men det skal Sony ha - de klarer å holde oss i åndeløs spenning. Fylgj med i neste bolk! :???:

----------------------------
    Oppdatering:
    Fotofunksjonen finnes nok også på de andre full HD-modellene, de bare mangler i sammenligningstabellen.
    Og jeg ser også at brukermanualen til X3500 ligger ute på nettsidene til Sony, til og med på norsk. (Link)

Fotofunksjonen gjelder tydeligvis USB-inngangen, dvs for minnepinner, begrenset til DCF-kompatible JPG-bilder. Snertent.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    W3000 blir såpass dyr, ja. Hmm, det vanskelige valget plasma eller LCD??

SONY KDL-40W3000 eller Pioneer PDP-4280XA?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At W3000 blir en rå tv er jeg nok ganske sikker på. Men 4280XA klarer den nok neppe å hamle opp med når det kommer til bildekvalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, netshop.no har hatt 40W3000 på nettet til kr 16999 og har sagt den skal selges til den prisen også senere.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Nei, netshop.no har hatt 40W3000 på nettet til kr 16999 og har sagt den skal selges til den prisen også senere.
    Merkelig, hørte i dag (innside Expert) at skjermen skulle ligge på 25'. Hadde nok tippet 22-23', men det er jo uansett et stykke til 17' som Netshop har gått ut med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hkmod25
    Veiledende pris i Norge på 40W3000 er kr. 24.500,-.
    Wow! Dyr sak. Fant den heller ikke på netshop sine sider.

Kommer sikkert til å ligge på 22'-23' til og begynne med. I butikker vel og merke. Kanskje noe lavere på nettbutikkene. Bør være bra da! Gikk for en Samsung 40" M87, og var ikke spesielt fornøyd med den. "Clouding" pluss disse software feilene deres. Not good! Skulle jeg hatt LCD ville jeg gått for Sony, selv om designet ikke er av de beste, etter min smak.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndyMcnebb

For en håpløs påstand.

Side 5 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •