Saba Fjernsyn - mistet kanaler, noen som kan hjelpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Saba Fjernsyn - mistet kanaler, noen som kan hjelpe?

Hei sitter her med en gammel tv av type Saba ca 17" tommer kan jeg tippe på. Fungerte fint nfor noen uker siden, reiste så på perm i to uker (er i militæret og har den på rommet derfor den labre kvaliteten). Når jeg kom tilbake fra perm så var det jo såklart noen glupinger som hadde stjelt fjernkotrollen men jeg klarer meg jo fint uten den med tanke på at alt jeg har er jo 4 kanaler på tven. Skrudde den på uten noe problem, fikk opp NRK1, tenkte ikke noe mer over det, så litt der skulle switche over til NRK2 men da havnet jeg bare på AV1. Får nå ikke skiftet rundt på kanalene i det hele tatt så er dømt til å sitte å se på NRk1 hvis jeg vil se på TV. Er det noen mulighet for å få tilbake kanelene? Hvorfor har de blitt borte?

PÅ forhånd takk
    Carl Frithjof

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo kjøpe ein enkel universal fjernkontroll, det er vel det enkleste. Men, om noken kjenner til tven så kanskje dei har tips på andre måter?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså det er bare snakk om en billig tv som ikke er verdt like mye som en universal fjernkontroll har uansett bare en måned igjen her så lite lyst i det hele tatt å bruke penger på den. Da får jegh eller klare meg uten men tenkte kanskje det var noen som visste om det er noe som kan gjøres med den?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •