Panasonic 50' PV60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 50' PV60

Eg har fått tilbud om denne Tv'n til 8000kr inklusiv frakt. Eg er litt i tvil om eg skal slå til på den eller vil eg tjene såpass mye kvalitetsmessig på å heller gå for en 42px70?

Mine bruksområder er som følger:
    Film (Dette inkluderer film via PC): 50%
    PS3: 25%
    PC: 10%
    Canal Digital Parabol: 15%

Takker for all respons !

Newcomer rapp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv en 42PV70 og er godt fornøyd med den. Forskjellen på PV og PX er at sistnevnte har digital tuner, noe du uansett ikke har brukt for da den ikke vil fungere i Norge. Når det er sagt så viser alle de tester jeg har sett at begge modellene (PV60 og PV70) har meget god videokvalitet og er vanskelige å skille. PV70 har støtte for 1080p mens PV60 bare er oppgitt med 1080i men tester viser at PV60 også håndterer 1080p greit. Dermed er det vel størrelsen det kommer an på 42" eller 50". Samt design. Designet var faktisk eneste grunn til at jeg ikke kjøpte PV60. Men det er jo smak og behag. Det finnes forøvrig kilometervis med diskusjoner både om PV60 og PV70 her på forumet.

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor for du kjøpt den til 8000kr, har 42" pr.no, men det bli alldri stort nok..hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg får kjøpt det gjennom en venn som driver butikk og dermed får innkjøpspriser på tv'er. Eg har vertfall bestillt 50pv60'n og eg får den troligvis i begynnelsen av neste uke. Samtidig som eg får PS3 med 2 kontroller og 5 spill Eg kommer vertfall til å kommentere hva eg synes om tv'n, den er på grensen stor. Passer så vidt på veggen i leiligheten min, men det går Eg sitter forøvrig ca 4 meter fra Tv'n. Dette er vel optimalt med tanke på utnyttelse av 720p?

Takk for alle svar, Ian

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50" er nok en bra størrelse å velge, når sitteavstand er ca. 4m. Ikke for stor i hvertfall. Og etter en liten stund så vil mye ha mer, vet du

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •