32" LCD til rundt 8000-10000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" LCD til rundt 8000-10000kr

Som tittelen tilsier er jeg på utkikk etter en 32" LCD til rundt 8000-10000kr. TVen skal hovedsaklig brukes til spilling (playstation 3), DVD, og video/spill fra PC.

ettersom det er mange her på forumet som har veldig god peiling, tenkte jeg at jeg kunne høre om dere har noen anbefalinger.

På forhånd takk

-Cub7

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte meg nettopp en Samsung R89 fra Expert til 10000. Jeg bruker den til Xbox 360 og film fra PC. Dette er en TV som ser utrolig bra ut og etter min menig sinnsykt bra!
    Ta turen til Expert å sjekk den ut!

Newcomer royrov sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du prøvd den på analogt tv-signal kristoffer2200..?

så du har endelig handlet skal kjøpe i løpet av neste uke jeg nå, men vet ikke hva enda..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av royrov
    har du prøvd den på analogt tv-signal kristoffer2200..?

så du har endelig handlet skal kjøpe i løpet av neste uke jeg nå, men vet ikke hva enda..
    Har analog kabel TV. Funker helt greit med det. Jeg har ca org instillinger så det kan sikkert bli bedre.

Newcomer royrov sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok.. jeg får digital kabel tv om et par uker nå, men jeg er så usikker på hvilken tv jeg skal kjøpe.... er da så mange å velge imellom..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av royrov
    ok.. jeg får digital kabel tv om et par uker nå, men jeg er så usikker på hvilken tv jeg skal kjøpe.... er da så mange å velge imellom..
    For å si det sann så tviler jeg på at du angrer på om du kjøper en Samsung R89. Jeg angrer ihvertfall ikke ett sekund.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for forslaget kristoffer2200.

Noen som har andre anbefalinger? Skulle gjerne hatt litt mer å velge mellom :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kikk litt rundt..

Anbefaler deg egentlig å kikke litt rundt i andre tråder på forumet, det er endel som spør etter TV`r i din prisklasse så der kan det være mange gode råd å hente.

Personlig bestilte jeg nettopp en Samsung R86 32" - pga den blei kåra til Europas beste HD-klare flatskjerm av 50+ elektroniske tridsskrifter den 15.aug(New URL) - og hvis pixmania får ut fingeren så blir jeg sikkert en happy camper

Den kosta rundt 6800 og skulle visst være meeeget bra.

Ellers kan kanskje denne testen hjelpe litt - da de fleste av disse skjermene har falt endel i pris: M3 plattar till prispressarna - M3

Lykke til i jakten

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

32" Samsung.

Jeg har nettopp kjøpt en LE32M8 for 12500 med en Pioneer DV-400 dvd spiller med HDMI. Jeg kjøpte den etter å ha testet en 37" R89 hjemme. Den var jeg ikke særlig fornøyd med, men LE32M8 funker veldig bra. Bare vær klar over at det tar en del tid å kalibrere den riktig siden fabrikk innstillingene er helt på trynet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Jeg har nettopp kjøpt en LE32M8 for 12500 med en Pioneer DV-400 dvd spiller med HDMI. Jeg kjøpte den etter å ha testet en 37" R89 hjemme. Den var jeg ikke særlig fornøyd med, men LE32M8 funker veldig bra. Bare vær klar over at det tar en del tid å kalibrere den riktig siden fabrikk innstillingene er helt på trynet.
    Nå vet jeg ikke om 37" av R89 har elendige innstillinger eller TVen du fikk er generelt dårligere, men jeg er ihvertfall strålene fornøyd med min 32" R89 og jeg angrer ikke ett sekund!

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm...

Du kan ha rett der...
    I etterkant har jeg lært at enkle justeringer er som dag og natt for disse tv'ene.
    R89 ble absolutt dårligst på vanlig tv. Jeg gjorde ikke så mye annet enn å skru ned kontrasten, fargene da jeg fikk den.
    Jeg har Get dekoder, men det ble liggende et kjempeslep over bildene på de dårligste kanalene. Dette ble mye bedre med M87,32. Det skulle jo bare mangle siden tv'en er mye mindre, men nå har jeg justert det slik at det nesten ikke kan sees på de dårligste kanalene. R89,37 var uansett utmerket til DVD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •