Grundig Tharus 37" LXW 94-9745 FHD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grundig Tharus 37" LXW 94-9745 FHD

Noen som har erfaring med Grundig Tharus 37" LXW 94-9745 FHD? Finner ingen reviews på nettet. Var på Expert Majorstua for å se på Sony KDL40W2000. La så merke til tv'en ved siden av som var Samsung LE40M86BD som hadde bedre bilde etter min mening. Etterpå kunne jeg ikke unngå å legge merke til Grundig'en som sto under. Bevegelsene var mye mer smooth enn de to andre, var også adskillig mindre støy i bildet. Kilde var canal digital HD.

Men prisen var jo også en del mer enn både Sony og Samsung. Problemet er først og fremst lite konkurranse på Grundig. Alle tv'ene lå til 20.000 hos Expert men f.eks. Sony'en kan man få til 15000 hos ElPrice.no. Grundig'en derimot får man ikke til lavere pris. Noen som erfaring med denne tv'en? Kan den anbefales Er det verdt å betale 4-5000 kr mer for denne som tross alt er mindre (de andre er 40")? Eller er det eventuelt noen andre i denne prisklassen som heller kan anbefales?

Takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som har erfaring med denne tv'en?? Synes den viste en del bedre bilde enn Samsung M86 som jeg også vurderer, men vil ikke kjøpe uten å ha sett reviews da jeg ikke kan så mye om bildekvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er egentlig ikke så nøye lenger, har bestemt meg for å kjøpe Samsung LE40M86.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •